Marketing, reklama

Milan Soušek

Skvělá-Ručíme-Největší-Pozor-Věrnost-Značkový-Vše-Moje-Tip-100%-UFF

Naše pošta je borec. Roznáší letáky, plakáty, nabídky všeho druhu. Mně jich dnes do kastlíku nacpali 3 cm na výšku, 1,22 kg čisté váhy. Několik počátečních slov z nich jsem nacpal do nadpisu. Napadlo mne, kolik tun jich naše pošta roznese a do kastlíku nastrká jen v našem obvodě. Kolik desítek nebo stovek tun papíru potiskne snad každý týden každá z těch firem. Mám smíšené pocity. Je to k něčemu?

8.10.2009 v 7:59 | Karma článku: 9.81 | Přečteno: 1257 | Diskuse

Milan Soušek

Klip k předsednictví ČR Evropské Unii - arogantnost a neumětelství

Tak jsem měl možnost shlédnout klip, který bude uvádět předsednictví ČR Evropské Unii. Je to klip řekl bych typicky český a odpovídá současné personální skladbě české vrcholné politické garnitury. Klip je nepovedený slepenec neumění, arogance a nejasného konceptu. Nedokáži si představit, kdo na základě tohoto klipu bude smýšlet o České republice pozitivně a hlavně z jakých důvodů. Ten klip je totiž z dost důvodů naprosto nepovedený. http://zpravy.idnes.cz/evrope-to-osladime-hlasi-vladni-kampan-k-ceskemu-vedeni-eu-p3c-/domaci.asp?c=A080904_102916_domaci_jw

4.9.2008 v 16:21 | Karma článku: 16.67 | Přečteno: 1987 | Diskuse
Počet článků 89 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3785
Apolitik s vytříbeným vkusem pro nevhodno.