Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nikita86

5. 4. 2008 12:27
EW Olomouc

Take mame podobne zkusenosti s EW v Olomouci. Kupovali jsme DVD rekorder. Zabalili nam jej do igelitove tasky EW (zadny originalni obal, nic takoveho). DVD rekorder to byl samozrejme jiz vystaveny. Nastesti nam potom vratili penize. ;-O:-©

0 0
možnosti

denk niet

21. 3. 2008 10:23
bude to v lidech...

.... protože já mám přesně opačné zkušenosti s EW v Ústí nad Labem, kde jsem nakupoval vícekrát (vedle různých drobností typu flash disku, nějakých DVD, paměťové karty atd.) také lednici nebo DVD rekordér. Ve všech případech mne obsluhovali fajn lidé, z mého pohledu i odborníci a v případě nákupu lednice nám velmi ochotně a opět odborně pomohla příjemná paní.

Podotýkám, že se jednalo o nákupy v různých časových odstupech a ani v jednom případě jsem neměl důvod si stěžovat ani na chování prodavačů, ani na kvalitu zboží - o případné reklamaci zboží ani nemluvím.

Takže jak říkám v nadpisu - "Je to v lidech". Rozhodně bych se - být Vámi - pokusil o písemnou stížnost k vyššímu vedení firmy. Třeba to pomůže... ;-)

0 0
možnosti

sunka007

23. 3. 2008 20:53
Re: bude to v lidech...

Sohlas, je to v lidech. Ale hodne dela i region a tamni trh prace, najit v Praze solidniho prodavace, remeslnika ci cisnika neni moc jednoduche, tito lide vedi ze praci najdou vzdycky. Ve vasem Usti se lide musi chovat jinak, pracovni trh je tam jiny.

0 0
možnosti

slavek133

21. 3. 2008 10:15
,,

Karma a ještě jsi měl vzít tu krabici a omlátit ji o hlavu tomu pseudovedoucímu.

0 0
možnosti

P.Banga

21. 3. 2008 10:01
No celkem síla....

Alespoň vidím, že se lze spálit nejen v prodejně nábytku. Přeji Vám hodně štěstí při reklamaci (napište jak jste dopadl) a samozřejmě karma.

0 0
možnosti

alienated

21. 3. 2008 9:58
řetězec? prodejna? jeden člověk?

hm, je to těžký, tohle je očividně práce jednoho konkrétního člověka. já musím říct ře co se brněnského EW týká, jsem spokojený, personál ví o čem mluví a chodím tam rád(i když jen čas od času, tolik elektroniky zase nepotřebuju)

0 0
možnosti

pefben

21. 3. 2008 7:43
No jo

Také jsem  vtom kšeftě občas něco koupil. Prodavači jsou vesměs nafoukaní ignoranti bez zájmu o zákazníka. Ale v tom Datartu je to bohužel podobné. Jen s těmi socialistickými manýry je to trochu jinak. Ono by bylo lépe jim říkat monopolistické. Jak probíhá globalizace a malí konkurenti jsou postupně  likvidováni, získávají tyto řetězce pocit, že jsou nezranitelné (a vlastně mají pravdu - někde nakoupit musíte). Se socialismem to má společné to, že tehdá byl ten monopol státem zaveden. Lidé jsou tam stále stejní - prostě přizpůsobení situaci....

0 0
možnosti

Iridium

21. 3. 2008 7:16
Dost často se mně v hypermarketech stává,

že u pokladny naúčtují jinou cenu, než je na regále. Nejdřív jsem se vždycky jen naštval, ale mávl nad tím rukou, ale teď už důsledně vyžaduji tu cenu, co je naregále. I kdyby šlo o pětikorunu, prostě z principu. A oni vyhoví. Je to pro ně lepší, než ostuda a případná kontrola od ČOI. Prostě se člověk nesmí dát, zkoušet to budou vždycky...

0 0
možnosti

WIFI

21. 3. 2008 7:50
Re: Dost často se mně v hypermarketech stává,

taky se mi to stává, naštěstí když nakupuji, tak si pamatuji kolik zboží v akci stálo a jakmile to nesedí, tak říkám buď cenu podle regálu nebo to za tyhle prachy nechci.

0 0
možnosti

martostrcos

21. 3. 2008 7:05
Reklamace

Na konci článku zmiňujete, že projektor půjdete dnes vrátit. Tak potom napište, jak jste dopadl, celkem by mě to zajímalo...;-)

0 0
možnosti

starej_vul

21. 3. 2008 7:32
Re: Reklamace

Mě by spíš zajímalo, jak jim budete vysvětlovat, že JSTE SI TY ŠKRÁBANCE PŘIVODIL SÁM neodbornou manipulací s přístrojem. A navíc jste zatajil tu druhou žárovku!!! Fakt napište jak jste dopad ... já is myslím že tvrdě. S takovými "vykuky" jako jste vy, EW zatočí ... mnoho štěstí!

0 0
možnosti

Radek0075

21. 3. 2008 7:04
Vážený pane,

klobou dolů před váma. Já jsem teda v podstatě flegmatik, ale kdyby se mi stalo něco podobného, tak bych byl asi jako utržený ze řetězu. Z tou samou company na tom samém místě mám rovněž své zkušenosti, zvláště pak s oddělením reklamací. Po 20 minutovém slovním ping pongu se slečnou za pultem jsem se nakones dozvěděl: "Já tomu vůbec nerozumím".  Tak proč sakra leze do elektra? Já taky neprodávám podprsenky, když tomu nerozumím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 89
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3785x
Apolitik s vytříbeným vkusem pro nevhodno.