Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AM

ctvrta.sudicka

28. 12. 2009 22:58
další věc

Další věc ale je, že ochranka má vědět jak toto funguje a to asi holt nevěděli:o)

0 0
možnosti
AM

ctvrta.sudicka

28. 12. 2009 22:56
To není až tak jednoduchý...

Já pracovala asi dva roky v oboru a problém je, že rušička na tyhle štítky je zabudovaná přímo v kase a pracuje zjednodušeně na bázi vlnění, který ten štítek deaktivuje když projdete kasou. A když to nezafunguje, tak oni to fakt na první pohled nevidí. Nějak teďka nevím, jestli jste pískal hned jak jste vyšel z toho sportu, to by jste měl, pokud jim to teda nevypadlo kompletně.

A klid, já jsem si taky nedávno zapískala:o) A musela jsem se vzout, protože alarm byl v botě, kterou jsem si koupila v Deichmanu, ale pískala jsem až v Hypermarketu:o) Jenže jak říkám, dělala jsem v oboru, takže vím, že se to stává. Tudíž jsem se cejtila naprosto v pohodě:o))))))

Jo a když se to "něco" rozbije, tak pak pískáte všude, kde maj ten samej zabezpečovací systém:o)

0 0
možnosti
K

kytt

29. 12. 2009 10:40
Re: To není až tak jednoduchý...

to je teda pěkně pitomý - já jakožto zákazník přece nemusím platit za to, že jsem si koupila zboží i se zabezpečovacím systémem...

spíš se mi zdá, že kde chce vedení obchodu ušetřit, zaplatí si tenhle deaktivační systém na kase + securiťáky... v dobré víře, že kasa odznačí každé zboží, takže se pokladní nebudou muset zdržovat sundáváním všech štítků ručně, tím pádem se bude moct prodat víc zboží... Trubky zlodějské. Ke každému zboží securiťák zdarma! :D Kdyby to takhle mohlo fungovat, tak mají na každém kusu zboží stejný štítek - místo toho je jinak značené oblečení, jinak drogerie, potraviny, cédéčka... Černí šerifové mě štvou hlavně v supermarketech - jen chodí a čumí, jak si zákazníci nestíhají ukládat nákup do tašek a vozíků...

0 0
možnosti
MR

Martina 77

28. 12. 2009 13:15
stejná zkušenost

Také jsem jednou pískala - a to jsem šla s dvouletou dcerkou do drogerie. Pískala jsem už při vstupu... to si toho nikdo moc nevšímal, ale při odchodu už to bylo horší. Zkontrolovali nákup i účtenku a pak jsem mohla odejít, stále pískající. Hodně nepříjemný pocit. Dodnes nevím, co to pískalo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 89
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3785x
Apolitik s vytříbeným vkusem pro nevhodno.