Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EK

Deleter

23. 2. 2010 20:07
Mno,

nejlepší je totiž košile, kterou si ušiju sám.:-P

0 0
možnosti
PB

Petr Bezruč

23. 2. 2010 19:27
České košile

Názor na „České“ košile mne nepřekvapuje, pokud se bavíme o košilích za 100 – 200,- Kč. Tyto košile jsou většinou z dovozu a dovážejí se bez menších úprav. Stačí aby „Český“ výrobce přišil na košili knoflíky a už může tuto košili označit jako „Český výrobek“ i když to s českým výrobkem nemá vůbec nic společného a výrobce pochází někde z Číny. Mé zkušenosti s Českými košilemi jsou naopak velmi dobré a při tom cena je rozumná (500 – 1.000,- Kč). Pokud někdo nechce nebo nemůže dát za oblečení rozumnou cenu, bude velmi těžko hledat kvalitu. Ale to platí o všem nejen o košilích. Kvalitní České košile za rozumnou cenu najdete na stránkách http://www.kosile-znackove.cz .

0 0
možnosti
BH

BoboHml

6. 1. 2010 10:11
Já mám problém jen s rukávy.

Zásadně kupuji košile pouze s krátkým rukávem.Mám přes hrudník 125 cm a to je podle tabulek člověk tuším kolem 1,95 metru a já mám jen 175 cm.

0 0
možnosti
P

polibek

6. 1. 2010 10:23
Re: Já mám problém jen s rukávy.

Klidně si můžete koupit i s dlouhým rukávem, manžety a rukávy vám zkrátí i nejmenší krejčovství a vejdete se mezi 100-200,-kč podle toho, jak je řešený rozparek u manžety, dělá se to běžně a nemusíte mrznout.;-)

0 0
možnosti
P

polibek

6. 1. 2010 10:03
jedna z oboru

Jedna z oboru.pár otázek vám můžu zodpovědět ihned.

1. knoflíky vám upadávají, protože se našívají strojově a to smyčkovým stehem, takže bohužel, pokud není nit provléknuty dole očkem naruby, stačí zatáhnout a prostě se smyčky rozjedou. Šije se to jedno nitkou, takže kdo háčkuje a zná základní řetízek, ví jak princip funguje.Drahé košile mají knoflíky vždy přišité ručně!

2. žádnou košili, bez příměsí umělého vlákna , pokud to není hedvábí, nemůžete sundat z kartonu a ihned obléknout. Bude vždy zmačkaná díky proleželým skladům na kartoně a dlouhým skladováním v obchodech. Také působí to, když se košile po vyžehlení skládá na karton ihned, je ještě teplá a sklady se bohužel zafixují do tvaru papundeklu.

0 0
možnosti
P

polibek

6. 1. 2010 10:10
Re: jedna z oboru

3. nikdy nekupujte LEVNÉ české košile, které nenosí známou značku. Většina se nevyrábí u nás, ale je dovezena z thaiwanu. Dražší košile mají spolehlivou délku, která je normována v celé EU a to i u délky a rukávů. pokud si nejste jisti s délkou košile, vyzkoušejte ji, nikdy nenakupujte na blind, nemusí sedět, pokud máte např.bříško, nebo máte extra délku rukpou či výšku nad 180 cm!

4. knoflíkové dírky nemohou být napříč légy, protože za a/ byse vám úzká léga roztrhla při malém pnutí ihned, dírka by končila asi 3mm od kraje což je málo, proto se dělají dírky podélně légy aby se netrhala léga.

5. u saka je jiný silný materiál s vícetočenými vlákny a navíc se celé díly vyztužují speciální nažehlovací výztuhou pro namáhané a silné materiály, zatím co u košil se používá jen tvrdá výztuž do límečků a na rukávy. Do légy se dává lehká nažehlovací výztuž, aby se košile chovala přirozeně na těle, jinak by jste pánové měli přes pupík až pod krk tvrdé pravítko a neohli by jste se :)

0 0
možnosti
ZB

vlasatice

5. 1. 2010 21:08
Naprostý souhlas

hlavně s body 4 a 5 - jako bych to psala sama! Docela dobrou zkušenost mám se značkou JOKO.

0 0
možnosti
JT

killy

5. 1. 2010 17:17
Dovolte mě podotknout, že .....

..pan Soušek (i když to asi nebude můj vzdálený příbuzný z Tovačova abych mu pochleboval)  má pravdu ve všech bodech.

Zvlášť ta délka a poslední knoflík.

Mě ty košile pronásledují podobně už přes 60 let !

Jen úplně na okraj: Přemýšleli jste tady někdo, proč jsou dírky na košilích svislé, aby se tahem do strany z nich vysmekávalyknoflíky a proč nejsou jako u saka vodorovné, aby pěkně držely sevřené okrajem dírky ?

Dodnes to nevím !;-);-) Ví to někdo, nebo je to jen tím, že "takhle se to vždycky dělalo" ?

0 0
možnosti
AH

nyny.

5. 1. 2010 16:32
zajímavé

nikdy jsem se s tím nesetkala, kupuji košile manželovi, synovi, zásadně české, po značkách se nepídím a nejsem za ně ochotná dát horentní sumy, takže soudím, že kupuji průměrnou konfekci a nikdy problém nebyl, snad jen na muže se hůře shání velikost, protože má silný krk, ale košile typu rozhalenka klidně i menší průměr krku a taky ostatní délky vyhovují, syn je dlouhán, ale ani rukáv nikdy nebyl krátký ani spodek košile, jen s těmi knoflíky souhlasím.

0 0
možnosti
AH

alex hart

5. 1. 2010 20:04
Re: zajímavé -1-

Tak se zeptejte manžela a syna, jak jsou spokojeni.

.

Když totiž jediné košile, které mají jsou od Vás, tak nemají s čím srovnávat. A já jsem taky dlouhá léta nosil prostě jen to co bylo a nemudroval nad tím. Ale já mám podobný problém s délkou košil a když jsem manželce už asi po padesáté řekl, že ty krátký košile jsou na prd, protože neustále vylézají z kalhot, tak jsem si zašel do nadměrných velikostí a několik košil s prodlouženou délkou normálně koupil a najednou to šlo.

.

Oni totiž ty košile (ale nejen košile) vyrábějí debilové, kteří stále žijí v 50 let staré představě, že průměrná výška muže je jen 175 cm. Ale dnes je to v mé generaci už cca spíše 185 cm a v generaci našich synů spíše tak 190 (možná už i 195 cm). A to se promítá i do mnoha dalších oblastí. Když si koupíte například sporák a kuchyňskou linku, tak je to dimenzovaný na babu vysokou 165 cm. Všichni ostatní se musí hrbit. Tak jsem linku zvedl o cca 10 cm, sporák dal na kolečka (aby se za ním dalo uklidit, a je to.

0 0
možnosti

lubossula

5. 1. 2010 14:27
zkuste

Blažka a budete si chrochtat

0 0
možnosti
M

moorhuhn1

5. 1. 2010 14:07
?

Co je to běžně prodávané pro širokou veřejnost? Tržnice, nebo hrabando v Tescu? Ty budou spíš čínské, než české. Oblečení se pravda vyplatí kupovat při cestách do zahraničí, to platí zcela obecně, ale když chci koupit jednu dvě košile a cestu ven nemám, koupím ji třeba ve VAVI a nemám s ní žádný z popsaných problémů. Nehledě na to, že si ji lze nechat ušít na míru, pokud nemáte konfekční postavu.

0 0
možnosti
VH

Stará kára

5. 1. 2010 14:37
Re: ?

Ne. Jsou to ty české. Už nejméně půl století.

0 0
možnosti
P

papaya

5. 1. 2010 13:22
To jste mi rozšířil obzory

to jsem netušila, myslela jsem si, že české zboží jest většinou kvalitní a to včetně košil. Co vím, tak naše babi nadává na čínské flanelové košile :-P (s tím, že české nejsou skoro nikde k sehnání...)

0 0
možnosti
WW

sluni-sluni

5. 1. 2010 13:36
Re: To jste mi rozšířil obzory

taky doma investujeme do nějaké silně značkové "cizí", ona se ta investice opravdu vyplatí... i když kolikrát člověk zjistí, že je to šité v ČR (stejně jako značkové obleky), ale z naprosto jiných materiálů

0 0
možnosti
  • Počet článků 89
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3785x
Apolitik s vytříbeným vkusem pro nevhodno.