Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

forhend

6. 1. 2010 13:56
A největší sranda nastane tady v diskuzi, kdy

se tu vyrojí plno řidičů, kteří tvrdí, že je všichni na takové či makové cestě předjíždějí:-)...Jezdím hodně, ale v osobáku jsem nejrychlejší náklaďák...;-D;-D

0 0
možnosti

BoboHml

6. 1. 2010 13:29
Kolikrát mne předjel řidič,který

cca po sto metrech zaparkoval8-o

0 0
možnosti

BoboHml

6. 1. 2010 13:07
.

R^

0 0
možnosti

BoboHml

6. 1. 2010 13:20
Re: .

Jak níže správně podotknul,nechápu ty co mají auto za pár set tisíc,připlatí si za různé doplňky,ale Handsfree nemaj8-o

0 0
možnosti

buxus

6. 1. 2010 12:59
Tak jedna věc platí, ať je zima, nebo léto

Stále více přibývá řidičů co drží mobil za jízdy u ucha, přičemž zaujímají za volantem nejroztodivnější polohy (viděl jsem i borce řídit loktem ruky co v ní měl telefon). Jedno je ale pro mne záhada. Většinou jde o nové či zánovní vozy v hodnotách několika set tisíc i víc. Jistě jsou vybaveny klimatizací, kvalitním ozvučením, často i navigací, atd. Jen tisícovka na bluetooth handsfree už nezbývá. může mi někdo vysvětlit myšlení těchhle lidí?

0 0
možnosti
  • Počet článků 89
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3785x
Apolitik s vytříbeným vkusem pro nevhodno.