Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JA

chytryhorak

8. 1. 2010 13:42
Blinkr

Já pozoruji trochu jiný fenomén. U některých řidičů se zdá, že jim tu páčku, kterou se dáva znamení o změně směru jízdy, zapoměli namontovat. Prostě se vůbec neobtěžují hnout prstem. Především v situacích  když chtějí zastavit u krajnice a nebo chtějí zaparkovat kolmo na levou stranu silnice. Bez znamení si najede hodně vpravo a pak odbočí vlevo. No hrůza.

0 0
možnosti
BH

BoboHml

8. 1. 2010 13:46
Re: Blinkr

R^

0 0
možnosti
KE

Pan Navratil

8. 1. 2010 9:24
Nechápu

přispěvatele, že levým blinkrem v této situaci upozorňují toho na hlavní, že mu tam vjedou. A to děláte, i když jde o křižovatku kolmých silnic? A nebylo by lepší  těm na hlavní dát prostě přednost?????

0 0
možnosti
T

trallfa

7. 1. 2010 17:52
To je jak ze života

Mirek bliká doprava, do ODStavného pruhu, ale nakonec to stočí mírně vlevo. Tam už je ale napasovanej Jirka, kterej vzorně bliká  vlevo, do slepé uličky, odkud se na kole vyřítí Ondra a už se mezi ně nevejde. Tomáš nebliká vůbec a ostrým manévrem zatáčí prudce doprava, za což ho zastaví policie, ale přestupek řeší domluvou. Vzadu druhej Mirek dává varovky a vyčkává, kudy projede.

0 0
možnosti
K

karel66

7. 1. 2010 17:38
Spíše pozoruji

že čím dál víc řidičů blinkry vůbec nepoužívá . Možná je to tím že páčka na blinkry bývá hned pod volantem v pohodlném dosahu prstů na ruce a pro mnohé je tak tato operace straaašně namáhavá a vysilující .

0 0
možnosti
MP

Slaine55

7. 1. 2010 17:16
Možná se trochu zamyslet a...

Odpovím vám otázkou: Komu v tuhle chvíli ukazujete, že chcete vjet do rozjetého pruhu? Tomu za vámi? Tomu v protisměru, kterému to je jedno? Nebo tomu, kdo jede po hlavní vaším směrem? A myslíte, že tenhle vidí ty blinkry, které blinkají na druhou stranu do pole? Já si myslím, že obzvlášť večer jste pak vidět, že čekáte na vedlejší na vězd např do dvouproudovky a buď někdo uvolní pravý pruh, nebo aspoň vidí, že jste se napojil. Myslím si, že tohle blikání je mnohem praktičtější, než ono staré blikání na vrabce  vtrní. Co vy na to?

0 0
možnosti
V

viveka77

7. 1. 2010 17:40
Re: Možná se trochu zamyslet a...

Jo, toho se dá chytit. Díky za radu :-)R^

0 0
možnosti
V

viveka77

7. 1. 2010 16:26
Jak kdy

Někdy blikám doleva a někdy doprava, ale celkově jsem z toho bezradná.

Asi příště pustím rovnou oba.

0 0
možnosti
MP

Slaine55

7. 1. 2010 17:24
Re: Jak kdy

blikejte, tak, aby to bylo k něčemu. Pokud budete předpisově blikat doprava, uvidí to leda ten za váma, ale váš záměr se už zařadit může ten na hlavní přehlédnout.

0 0
možnosti
FP

forhend

7. 1. 2010 16:05
Jednou jsem na odbočující a neblikající auto

zatroubil a zřejmě popudil jeho řidiče...:-) Shodou okolností jsem odbočil k benzínce a hle, ono taky. Autíčko zastavilo a vyběhnul z něj nějaký rychle zbohatlý podnikavec a začal něco vykřikovat. Tak jsem vystoupil...Ještěže mám aspoň nějaká kila a cm...Autíčko zase rychle odjelo...V klidu.:-)

0 0
možnosti
S

SantaKlaun

7. 1. 2010 16:26
Re: Jednou jsem na odbočující a neblikající auto

Za těch pár vteřin jsi poznal, že je to rychle zbohatlý podnikavec? Dobrýýý :-) Já bych řekl, že to byl spíš obyčejný idiot.;-D

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

7. 1. 2010 16:02
to se spíš rozmysleli, ne?

Nejspíš někdo, kdo se v místě moc nevyzná a na poslední chvilku si rozmyslí, kam chce odbočit. Nebo taky zmatený žák autoškoly. Jinak mě teda nikdy nenapadlo, že by někdo mohl takhle přemýšlet a blikat.;-D

0 0
možnosti
R

Reptilia

7. 1. 2010 15:54
---

Kdyby mne na českých silnicích mělo trápit jen to že řidiči blbě používají blinkry to by byla paráda. Ale vyplodit o takové banalitě celou stránku to už je umění. Jen mi uniká smysl. Asi se autor potřebuje pochlubit svým řidičským "uměním".

0 0
možnosti
PP

ppelc

7. 1. 2010 15:42
Já spíš pozoruji

že čim dražší auto, tim poruchovější blinkr.

0 0
možnosti
JP

Dale Cooper

7. 1. 2010 15:45
Re: Já spíš pozoruji

Asi tak nějak. Některým zřejmě účel blinkru v autoškole vůbec nevysvětlili. Nebo možná neví kterou páčkou...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS