Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

petterr

23. 2. 2010 11:30
naštěstí

jsem byl po zlatu Martiny v zajimavém stavu, takže jsem komentátory ani nevnímal :-)

0 0
možnosti
DM

Seb Loeb

19. 2. 2010 15:33
Spolukomentátor

No mne nadchnul ten spolukomentátor, když se ho ptali koho tipuje na vítězství v ženském závodě a on řekl, že Jacobilisovou (nebo jak se jmenuje), protože jí fandí a je přiměřeně hezká, a pak se tam jaksi uchichtl, jako 14-ti letej puberťák.

0 0
možnosti
S

sjnapjd

18. 2. 2010 19:21
Komentář

mě dostal ten spolukomentátor, když tam skandoval : Kontumace, Kontumace.

0 0
možnosti
BT

Barbarka_CZ

17. 2. 2010 18:22
ještě jedna připomínka

Mě napůl pobavilo a napůl rozladilo, jak se Höltzel nadšeně vyjadřoval o jakési růžové bambulce na helmě jedné ze závodnic. No nevím, ale něco takového snad patří do přímého přenosu? A pokud ho zarazilo toto, proč se o den dříve nevěnoval v závodě mužů skutečnosti, že Američané startovali v džínách? Výpovědní hodnota této informace je zhruba na stejné úrovni...

0 0
možnosti
MS

Kru-cipísek

17. 2. 2010 18:31
Re: ještě jedna připomínka

Přesně, taky jsem to zaregistroval a takových věcí tam bylo opravdu hodně. Nebo třeba když ten spolukomentátor odborník ze studia zahlásil, že jedna ze závodnic na výtahu po tom komentátorovi hází očkem, a takových pitomin co rušily přenos bylo hodně. Někde jsem dole četl - vypnout zvuk. Dobrej nápad, nějak mne to v tu chvíli nenapadlo, ale pro takové chvíle to řešení je, protože jinak má člověk z toho závodu úplný prd.

Milan Soušek

autor

0 0
možnosti
AR

arnie_rimmer

17. 2. 2010 15:34
mně deptal s jeho odhady

kdy v kvalifikaci (několikrát po sobě) závodník dojížděl a on to komentoval stylem "tak ten si také svůj čas asi nezlepší...ááá tak přece jen zlepšil" ... přitom čas závodníka jsem byl schopen odhadnout asi tak už od 3. závodníka co jsem to začal sledovat přenos...

0 0
možnosti
MH

Tapeer

17. 2. 2010 14:22
Jo jo...

bylo to něco strašného :-( !!! Nutno dodat, že ani někteří redaktoři ve studiu, kteří uvádí např. "Rychlý přehled", neoplývají vědomostmi a pletou si například národnosti soutěžících... no, jsme teď všichni Evropané, tak je to asi jedno ;-D ...

0 0
možnosti
IK

istvan kada

17. 2. 2010 14:16
Vašek Tittelbach a Pumlíček hadr :o)

Je fakt, že občas se objeví nějaké podobné tele, které úplně zkazí televizní přenos jakéhokoli sportu.

Když už si člověk myslí, že nemůže být většího blba, než je Tittelbach a nebo Pumlíček ( měsíční krajina místo obličeje ), tak se vždy někdo vehementně snaží těmto dvěma skvostům komentátorského nebe alespoň přiblížit.

Nevím třeba co měl znamenat psychicky vypjatý - hysterický komentář při závodech Sáblíkové.8-o  

Na chvíli jsem myslel, jestli mi nepřeskočil obraz a zvuk mám z nějakého latinskoamerického fotbalového zápasu. 8-o

Je opravdu dobré, když na takových místech dělají skuteční dokonale proškolení profesionálové a nebo je ještě dobré, když má komentátor nějakou otravnou vadu řeči. 

0 0
možnosti
FP

forhend

17. 2. 2010 14:30
Re: Vašek Tittelbach a Pumlíček hadr :o)

No vidíte a já si myslí, že při přenosu u Sáblíkové byl komentátor velmi dobrý...

0 0
možnosti
V

vsamotar

17. 2. 2010 14:13
Komentátoři pryč

Osobně jsem pro to, aby komentátoři byli zakázáni! Například celý zahajovací ceremoniál absolutně devastovali. Nepochopím, proč komentují to, co vidíme ve vysokém rozlišení a v úžasných barvách na obrazovkách? Předpokládám, že slepí lidé se na televizi nedívají, nebo snad ano? Nedívám se moc na TV takže nemám satelit, ale v tu chvíli jsem vážně litoval, že nemám Eurosport či jiný kanál, kde to šlo bez komentáře, nebo aspoň s komentářem v cizím jazyce, který bych mohl nevnímat.Rv

0 0
možnosti
PI

pafffka

17. 2. 2010 14:23
Re: Komentátoři pryč

Nejlepší by bylo, kdyby prostě komentář šel v nějakém jiném kanále, který by bylo možno ztlumit a ponechat pouze zvuk. Opravdu hodně lidí sleduje sportovní přenosy raději na nějakém jiném programu právě díky komentátorům. Pro ty, co se chtějí pobavit, doporučuji Polskou televizi, když hrají Poláci, tak se člověk fakt pobaví ;-D

0 0
možnosti
PI

pafffka

17. 2. 2010 14:08
Komedie,

nejdřív jsem myslel, že mají nějaký technický problém či co a nevidí,co se děje na trati ;-D

jedna ze závodnic zahučela do ochranné sítě, ale komentátor pokračoval

v jakémsi monologu...dokonce ani při opakovaném záběru pádu se k tomu

vůbec nevyjádřil ;-D No zkrátka hrůza...a to jsem si myslel, že není nic horšího než komentář u tenisu.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 89
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3785x
Apolitik s vytříbeným vkusem pro nevhodno.