Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rudý bolševický nok

Máte pravdu

shodnem se určitě na Hölzelovi, to je naprostá tragédie a výsměch. Ten člověk musí být pořád zhulený (asi aby zapadl do prostředí disciplín, které komentuje), jinak si nedovedu vysvětlit jeho chování a především trapné vysmívání. Toho by měl Černý vyhodit ne na hodinu, ale ihned na minutu!!! Vichnar s Čapkem mě ani tak moc nevadí, hemzy má občas každej, u obou se spíš těším na nějaký náš medailový moment, když o něco jde, umějí to rozbalit:-) To Bauer má na můj vkus šílenej ječák, který mi prostě vadí, ale to je subjektivní. Dusíka jsem neměl rád, ale přesvědčil mě na OH v Pekingu, kde krásně a zasvěceně komentoval střelce Emmons a Kosteleckého...Rejman je po Hölzelovi druhý tragéd, jeho nervózní projev znervozňuje i mě, spousta přeřeků, podle mě tam nemá co dělat. Výborný je letos Svačina, líbil se mi už na Pardubické, má příjemný hlas. No a abych nezapomněl na Zárubu, to je pořád jasná jednička, suverénně největší profesionál a hokejem žije!

0/0
27.2.2010 2:26

Rudý bolševický nok

Re: Máte pravdu

jo a ještě k Čapkovi a Neumannové. To přechylování mi od té loňské aféry fakt vadí, všímám si toho a je to až trapné, jak to tahá za uši. Co by si ty závodnice pomyslely, že jim takhle komolí jména. Zuzka Kocumová byla mnohem příjemnější a bezprostřednější, ta mi fakt chybí.

0/0
27.2.2010 2:31

Rudý bolševický nok

Re: Máte pravdu

A teď jsem si vzpomněl ještě na jednoho. Ten sice není na olympiádě, ale čte tam denní přehled. Jan Smetana - prostě otřes, furt se přeříkává, plete pátý přes devátý, zadrhává a tím příšerným umělým tlemením a zubením je zralej na přesdrž....

0/0
27.2.2010 2:35

bobanov

Ještě jste zapoměl na Rejmana

Stop komentování biatlonu Jiřím Rejmanem. Od roku 2002 degraduje svým umělým komentářem jinak mnohdy napínavé závody. je umělý jak robot,první 4 roky ani nevěděl co komentuje. dnes to dělá 8 rokem a zdokonalení skoro žádné, pro porovnání si někdy puste komentář na Eurosportu s Michlem Šímou. Stop REJMANOVI...

0/0
26.2.2010 20:41

michamal

skloňování

A ještě připomenu skloňování číslovek, to si mohou všichni podat ruce, prostě katastrofa. To je takový problém se to naučit,když pracuju jako sportovní komentátor? Mají to v názvu - branky, body, vteřiny - tam je čísel hromada, fakt by se to vyplatilo...

0/0
26.2.2010 14:58

michamal

Vichnar a kvalitní výkon?

Vichnar a kvalitní výkon? To si snad děláte srandu. Ten pán si vymýšlí legendy během přenosu a vůbec nesleduje, co se děje na trati. Nejlepší bylo, jak byl strašně překvapen výkonem Carla Janky v obřím slalomu. Podle jeho překvapeného tónu  by člověk řekl, že Janka před tím nikdy nic nezajel, přitom patřil k favoritům.

To, že si není schopen zjistit výslovnost jmen zahraničních závodníků ani nemluvím (viz "kemi" Alcott). Asi by nebylo od věci se podívat na webovky závodníků...

0/0
26.2.2010 14:55

mfdnes-bulvar

Re: Vichnar a kvalitní výkon?

R^

0/0
27.2.2010 14:49

mutantmutant

Čapek

a jeho "odvedl penzum práce" ;-D;-D;-D

0/0
25.2.2010 15:16

mfdnes-bulvar

Re: Čapek

no a to budte rad, ze treba "Hellner nebyl proti" nebo "Northug Koukalovi nevystavil stop" a nebo ze tam nebezel nejaky arab, protoze to bychom pak jiste slyseli neco o tom, ze "uz jedine allah by mu mohl pomoci"....

0/0
25.2.2010 19:46

kalisz

Včera jsem poslouchal hokej

na polském Polsatu. To je teprva sranda. Bych Vám přál slyšet pšonky mluvit o hokeji.Nebo o fotbale.

0/0
25.2.2010 10:13

framy

mohu jen souhlasit,

Čapek je už léta tragický a neposlouchatelný.Vypínám zvuk a z obrazu pochopím víc,než z jeho blekotání nesmyslů.

0/0
25.2.2010 9:38

DanC

Čapek a Neumannová

jsou fakt děs. Zvlášť při do jezdu štafety, kdy byl slyšet jen jejich hysterický jekot a na obrazovkách bylo vidět vohno... teda logo olympiády... Bernadský ve studiu svýma guinessovskýma manýrama nemá daleko k Povlíčkovi a Pytelbachovi...

0/0
25.2.2010 6:00

plooton

Zrovna Čapek mě teda nevadí, ale přechylování ano - BTW:

...zapnu náhodou televizi, nějaký běh na lyžích žen (to normálně nesleduju, nemáme žádnou solidní lyžařku), ale najednou slyším něco jako Anna Háková...se ve spurtu dostává na druhé místo, si říkám, kurňa, to musí být snad zázrak, ale super máme stříbro,...jen je mně divné, že to Čapek s Neumankou nijak zvlášť neprožívají - napadne mě, že asi když to neni zlato tak to tak neberou... Cíl: švédská vlajka - Anna Haag... přepínám na další kanál.

0/0
25.2.2010 3:08

Shakhar

Re: Zrovna Čapek mě teda nevadí, ale přechylování ano - BTW:

;-D;-D;-D;-D;-DR^

0/0
25.2.2010 9:23

mfdnes-bulvar

nezlobte se

clanek celkem dobry az do okamziku, kdy napisete, ze komentar Petra Vichnara je tradicne kvalitni. Uf, jeho komentovani sjezdoveho lyzovani (jeste navic s radobyvtipnym Holickym) je excelentni ukazka amaterismu. Ty jeho kydy se nedaji poslouchat a navic se dopousti tehoz, co kritizujete u Capka, tj. ze si nevsimne, ze na mezicase vede Defago o 1,5 vteriny a zaregistruje az 1 vterinovy naskok na poslednim mezicase pred cilem a v tu chvili zvysi hlas a "pozooor, defago je hodne rychlyyyy!" Pro me, jako pro byvaleho zavodniho lyzare je to opravdu neposlouchatelne a radeji prepinam na ORF1, protoze tam to poslouchatelne je...

0/0
24.2.2010 22:31

Nick Slaughter

Re: nezlobte se

R^R^R^

0/0
28.2.2010 22:05

vitvit

souhlas

R^R^

zrovna před chvílí - při květinové oslavě naší štafety, sem nakonec vypnul zvuk !!

Místo aspon trochu pobožného ticha ,abychom si mohli vklidu pohodlně vychutnat užasný, historický okamžik furt oba mleli a mleli a mleli.... :-(:-(

0/0
24.2.2010 22:30

Joooudas

Do značné míry souhlas

Opravdu i mě příjemně překvapil curling, ten je fajn R^

A všiml jsem si častěji různých narážek redaktorů, které mi připadali jako z jiné doby. Ono i způsob, intonace, jakou informovali ve zprávách o tom, že naši krasobruslaři byli AŽ 23. Nebo průpovídky o 60kg závodníkovi, že by ho mohl odfouknot vítr... :-/

0/0
24.2.2010 21:07

Joooudas

Re: Do značné míry souhlas

Ještě přidávám perly: "za Sáblíkovými zády" (Dusík?). A Neumanová "dvěmi" - a to její Ř už nemůžu ani slyšet... :-(Rv

0/0
25.2.2010 6:50

mfdnes-bulvar

Re: Do značné míry souhlas

sablikova zada ma na krku Bauer, Dusik kvici jen u hokeje (a bohuzel v lete u atletiky)

0/0
25.2.2010 19:43

školastik

komentování nekomentování

Nejtragičtější spolukomentátor je zlatá Neumanová. Docela často se jí stává že mluví a není to vůbec k věci. Podané informace jsou často úplně zbytečné. Kocůmová byla lepší sama pozorovala co se děje na trati. To Katka to zpozoruje až jí NA TO UPOZORNÍ Čapek.

0/0
24.2.2010 19:56

kuksemtam

...ale vedou ti...

Vedou a nejlepší jsou ti, co udělají ze všech závodnic světa Češky a Rusky svými zkomolenými -ová :-), doporučil bych cvokaře Chocholouška, neboť stále kvoká,

stále kvoká ;-D

0/0
24.2.2010 18:26

Martin Šubrt

Re: ...ale vedou ti...

No, a co se na to podívat třeba tímto pohledem...? http://subrt.blog.idnes.cz/c/72755/Merkel-podal-Putin-ruku-prechylovani-vadi-sklonovani-ne.html Ono to není tak jednoduché, jen říct, že je něco nesmysl, když to má víc souvislostí....

0/0
24.2.2010 18:32

Martin Šubrt

...

Ona to opravdu není sranda komentovat. Že si Kramer spletl dráhu úplně jsem zjistil jako divák až z videa. Přesto, že jsem viděl ten záznam během jízdy, myslel jsem, že jen zaváhal při výběru dráhy a na poslední chvíli se do ní vrátil. Navíc, když komentátor komentuje živě z místa události, ve většině případů nekouká jen na monitor, tudíž sám vůbec nemusí vidět, zda se něco opakovalo. Ostatně během jízdy rychlobruslení se v 99% procentech případů nic také neopakuje, tak je monitor dorej pouze na mrknutí na časy. A při dlouhé distanci je také těžké si všimnout, že oba, půl kola od sebe, najednou jedou ve stejné dráze. O jízdu před tím jeli ve stejné dráze též, když jeden dojel druhého. Navíc rychlobruslení má specifikum, že každých 30 sekund komentátor analyzuje kola, kouká na čas na jeden okruh a porovnává ho s ostatními, což zabírá dost času. A to Bauer dělá velmi slušně. Grafika nabízí jen celkový součet. Zrovna Bauer komentuje rychlobruslení už od Nagana a opravdu mu to jde slušně.

0/0
24.2.2010 18:22

Martin Šubrt

Re: ...

Souhlasím, že Hölzel je tragédie (pletení si závodníků, postupujících, vypadnuvších, Heyer podle něj vyhrál jízdu a on byl poslední...atd.). Ale nelíbí se mi i prostě proto, že ho nemám rád ani při komentování hokeje. Nicméně to je můj problém, že mi někdo nesedne. Před všemi ostatními z ČT náhodou klobok dolů, nemyslím si, že by libovolná jiná sestava (třeba úplně nová) zvládla lépe. A vždy se najde někdo, kdo nekomu nesedí. Mně třeba Čapek vůbec nevadí. Záruba s Dusíkem na hokej jsou v pohodě, Ondřej Tomek má poprvé boby apod. a zvládá to velmi slušně, Svačina na skoky a sdruženáře s přehledem a příjemně, Čapek slušně, že si něčeho nevšimne je normálka, já sedím v obýváku a čumím na přenos. On má před sebou linku s přenosem, počítač, přípravu a ještě vykukuje ven. když budu kontrolovat 4 věci, taky spoustu věcí přehlídnu, ale to neznamená, že se tam flákám. Langer se velmi dobře, byť tak spíš nevzrušivě, zhostil krasobruslení, Vichnar s Holickým v pohodě...Náročná práce, tak chválím.

0/0
24.2.2010 18:29

Yesname

Re: ...

Já to tedy vidím taky tak. Když bych komentoval na oči, tak se přitom na monitor taky budu dívat jen pro nějaké informace navíc, třeba pro ty opakování některých situací. Tak mi přijde, že někdo zbytečně kritizuje a pak vyzdvihuje komentátory nervydrásajícího curlingu

0/0
24.2.2010 22:34

Vylož

Co taky čekat od organizace, která má příjem garantován

zákonem ve formě zvyšujícího se výpalného Rv Takoví jako Čapoun tam mají definitivu na doživotí, toho nikdy nikdo nevyhodí Rv

Nejlepší jsou skutečně komentáře curlingu, ty jsou opravdu skvělé. Je tristní, že je nekomentují profesionální komentátoři, ale hráči-odborníci !!

0/0
24.2.2010 18:20

DrID

P. Vichnar je jednička!

Taky se mi zdaleka nejvíc líbí Petr Vichnar a pan Holický coby expertní poradce, je radost je poslouchat, přiznám se že mě baví i perličky třeba o minulosti či soukromí závodníků, ale zde je to vše s vkusem a hlavně je znát že to i ty komentátory baví a že tomu rozumějí R^

0/0
24.2.2010 17:12

mfdnes-bulvar

Re: P. Vichnar je jednička!

proboha, napsat, ze Vichnar rozumi lyzovani je asi na stejne urovni jako tvrdit, ze Paroubek ma sexy mozek...

0/0
24.2.2010 22:32

Nick Slaughter

Re: P. Vichnar je jednička!

jako vtip dobry, ale jestli je to mysleno vazne, tak je to na povazenou !! Rv

0/0
28.2.2010 21:57

Shadow stalker

Naprostý souhlas

Máte pravdu. Věřím, že pro moderátory je těžké najít tu správnou míru informací pro diváky, ale někteří zejména starší komentátoři nestíhají zároveň tahat informace z poznámek a sledovat obraz. A obraz musí mít prioritu, to je jasné...toto např. ale skvěle zvládá Záruba, u něhož ale předpokládám, že informace nečte, ale má je v hlavě:-)

0/0
24.2.2010 16:46

Krabat77

Souhlas

Čapek je fakt tragickej. Zbytečně moc žvaní a ještě k tomu nesmysly. Uvítal více faktů a méně laických dojmů.

0/0
24.2.2010 15:28

CCblue

Chyby komentátorů

Milý pane, o chybách komentátorů bych toho mohl napsat hodně, zvlášť fotbalových. Ale na druhou stranu chápu, že pokud nemají jen popisovat to, co všicni vidíme sami, tak potřebují sledovat i monitor s výsledky a svoje poznámky, takže nemohou neustále sledovat monitor s přenosem (když jsou někdy přímo na sportovišti a vidí to v reálu) a tak jim něco unikne.

Celkem vzato, některé komentátory moc nevnímám a vcelku ani moc nevím co říkají, oceňuju hlavně vhodně zvolenou emotivnost projevu.

Já osbně bych byl docela rád, kdyby byla možnost je na chybu nějak okamžitě upozornit. Docela jsem si zvyknul u internetových online přenosů, že to můžu napsat do komentáře.

0/0
24.2.2010 15:21

pupp

Re: Chyby komentátorů

no, ale oni tam ti komentátoři většinou bývají dva, a zrovna ten moment, jak čapek i s neumannovou přehlédli, že se nám kožíšek skácel k zemi, mi přišel jako docela fatální error...

0/0
24.2.2010 18:00

mfdnes-bulvar

Re: Chyby komentátorů

nevim, proc by mel komentator delat neco vic, nez komentovat prubeh zavodu. Obcas se podivejte na ORF, ARD nebo nemecky ci britsky eurosport. tam zadny komentator neotravuje drby ze soukromi zavodniku ale naopak, komentuji to, co se deje na sportovisti a je to naprosto OK. u komentovani plati ze mene je vice

0/0
24.2.2010 22:34

mfdnes-bulvar

Re: Chyby komentátorů

nevim, proc by mel komentator delat neco vic, nez komentovat prubeh zavodu. Obcas se podivejte na ORF, ARD nebo nemecky ci britsky eurosport. tam zadny komentator neotravuje drby ze soukromi zavodniku ale naopak, komentuji to, co se deje na sportovisti a je to naprosto OK. u komentovani plati ze mene je vice

0/0
25.2.2010 0:10

Yesname

Re: Chyby komentátorů

Jsou dokonce i takoví komentátoři, kteří se neopakují. A to ani nemají možnost si něco po sobě přečíst.

"Drby" ze soukromí jsou někdy taky docela zajímavé a naopak dělají často komentář přitažlivějším. Když nic jiného, tak aspoň naznačují, že u mikrofonu někdo sedí, když zrovna nejsou žádné zajímavé záběry. Mimochodem - opravdu komentátoři na na ORF, ARD nebo německém ci britském eurosportu komentují korektně? Natolik válíte obě řeči?.

0/0
25.2.2010 8:37

mfdnes-bulvar

Re: Chyby komentátorů

je snad nenormalni umet anglicky a nemecky?

0/0
25.2.2010 19:42

vsamotar

Se mi vybavila bájná scéna Werich + Burian

"Kmínek, a mnoho-li?"

"Inu... mnoho... Přiměřeně!"

"Přiměřeně... přiměřeně!"

;-D;-D;-D

0/0
24.2.2010 14:59





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.