Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FoDa

Cože ?

17 litrů za 60MB ? Nemyslel jste snad 60GB ?

0/0
2.1.2011 16:51

Kru-cipísek

Hezké názory a rady...

... ale těm, co hanobí za to, že nebylo vypnuté automatické stahování dat a podobné cenné rady, je třeba připomenout zásadní věc: O2 dodal software k mobilnímu internetu a ten jasně ukazoval a psal, že připojení na internet není, protože je chyba. To, že připojení vlastně se uskutečnilo, mje tedy výslovná chyba tohoto prográmku od O2 a tedy společnosti O2. Pochybuji, že by kterýkoliv soud rozhodl jinak.

0/0
9.8.2010 15:51

marlow

Re: Hezké názory a rady...

Jenze to by musel dokazat ze software O2 hlasilze pripojeni neni.

0/0
12.8.2010 21:10

CCIR

Mobilný internet!

Mobilný internet je veľmi výhodný len vo vlastnej krajine! Pred odchodom do zahraničia si však skutočne treba riadne prezrieť aj dvakrát všetky nastavenia, najmä  siete!!! Ak boli nastavenia na automatické preberanie rôznych aktualizácií či už Windows alebo aj iných nainštalovaných aplikácií, neznamená že tieto v pozadí neprebiehali! Odísť nadlho a nechať notebook zapnutý mimo vlastnej siete je tiež veľká odvaha!!!. Roamingový internet ešte nie je vždy najlacnejší. Treba si riadne preštudovať cenník operátora a taktiež či neponúka nejakú sieť v danej krajine za výhodnejšiu cenu! Z článku tiež nie je známe v akej sieti bol pisateľ prihlásený, v pohraničí a v BA rakúske a maďarské siete majú veľmi silný signál!  Toto je jedna veľká spleť pre používateľa, ktorý sa v tomto nevyzná a potom len dopláca. Myslím si že nezostáva nič iné ako zaplatiť. V budúcnosti radšej doporučujem používať free Wi-fi. No a nakoniec, Slovensko zato fakt nemôže, dúfam že na nás nezanevrete a prídete opäť, že?

0/0
1.8.2010 21:29

cunami

bohuzel

Tak něco podobného se mi stalo už s Telecomem. To tehdy ještě bylo vytáčené připojení. Několikrát jsem se neúspěšně pokoušel dostat se na net a pokaždé mi to napsalo, že spojení nelze navázat. Telecom se ale těchto neúspěšných pokusů nějak dopátral a za každý pokus účtoval tolik jako bych surfoval 5 minut. Obrana proti tomu není žádná, vy nedokážete že jste nic nestahoval a oni to dokázat můžou. Co na tom, že jste z toho neměl žádný užitek, na tom jim nezáleží, i když se ani spojení nenaváže. Bohužel se obávám, že stejně jako já tehdy i Vám nakonec nezbyde nic jiného než zaplatit.

0/0
1.8.2010 9:37

milosfm

hm

bohuzel no. Je asi lepsi se v pocitacich vice vyznat, tohle by se vam pak nestalo... A taky je dobre se vyznat v mobilnich operatorech a v jejich super internetu (vlastne i volani...) Rv Rv Alespon u nas je jeden horsi nez druhy a ja budu radeji po mestech hledat free wi-fi, nez platit nehorazne penize prakticky za nic...

0/0
1.8.2010 0:38

bourbon

zkušenosti s Telecomem, předchůdcem O2, a s GTS Novera

Před 5 léty mi v pokročilém věku zemřela matka. Když jsem chtěl její pevnou linku odhlásit, Telecom požadoval úmrtní list. Teprve po předložení úmrtního listu - vystaveného za měsíc - začala běžet výpovědní lhůta, myslím, že 3 nebo 3 měsíce. Toto považuju za hyenismus (velké FUJ) a už nikdy nechci mít s touto firmou nic společného.

Před rokem jsem se stěhoval, a musel jsem změnit poskytovatele internetu. Sám jsem byl několik let uživatelem internetu přes GTS Novera (dříve Telenor). Před rokem jsem se odstěhoval do domu, kde je internet od GTS Novery nedostupný. Musel jsem pak zaplatit ještě dva měsíční poplatky, přestože jsem tuto službu nijak nevyužíval. Velké FUJ. Pozor na všechny české operátory! Pročtěte si důkladně smlouvy s nimi a výpovědní lhůty!

Moji američtí kamarádi na návštěvě ČR telefonují - i místně - ze svých v USA registrovaných mobilů a ne přes české operátory. Přijde je to daleko levněji! V USA novým zákazníkům dávají do začátku zdarma několik tisíc minut volání!

0/0
31.7.2010 23:37

calypsol

Re: zkušenosti s Telecomem, předchůdcem O2, a s GTS Novera

No ja nevim jak v USA, ale v KAnade jsou co se tyce mobilnich technologii 100 let za opicema, dokonce tam jeste prijemce plati hovorne za prichozi hovor. A myslim ze USA na tom nebudou jinak, kdyz jsem tam byl pred 13 lety tak taky jeste platil prijemce prichozi hovory zatimco u nas uz nastupujici pegas tuhle zhuverilost zrusil.

0/0
1.8.2010 1:45

holcman

Si děláš prču, Milane?

Sedumnáct táců na outů? 

Dej jim 20 a seš v  klidu!    :o))

0/0
31.7.2010 17:45

Kru-cipísek

Re: Si děláš prču, Milane?

di di di, chlape... já to cálovat nechci!!

0/0
9.8.2010 15:58

coj@nato.3

Za totální neznalost......

nebo za blbost se většínou tvrdě platí.:-)......Jo.

0/0
31.7.2010 13:03

Dan Dušek

Ono je to prohlížení dokumentů...

Ačkoliv se to nezdá, ale i jen prohlížení dokumentů by nějakej ten megabajt stálo - než se dostanete až k místu, kde jsou dokumenty uloženy, než se přihlásíte atd., tak můžete stáhnout na obrázcích & textu spoustu dat.

0/0
31.7.2010 12:16

politicky nekorektní trolejbus

když je někdo blb

a používá v zahraničí datovej roaming....

pokud už opravdu něco nutně potřebuju na internetu v zahraničí, v lepších hotelech existuje wiffi. A nebo si zajdu do nějaké internetové kavárny, ne:

0/0
31.7.2010 11:49

pospajip

Re: když je někdo blb

Přesně tak. WiFi je skoro v každé hospodě, u benzinek, v supermarketec, o hotelech ani nemluvě. Sám jsem uvažoval o nějakém mobilním připojení, ale jsou to vyhozené peníze. Ať jsem byl kdekoliv, skoro nikde nebyl problém najít nějaký WiFi hotspot. A v 99% zadarmo;-D

0/0
1.8.2010 14:15

Kru-cipísek

Re: když je někdo blb

Hezké, moc hezké, chytří hoši. Jenom... jen... program jasně hlásal, že připopjení na internet není a nebude. A basta fidli. Pokud by připojení bylo, zcela jistě by aktualizace byly zaraženy.... No, chce to jen číst a ne dělat chytráky, že...

0/0
9.8.2010 15:54

jedno-velke-ucho

au

Mi na celé věci přijde nejšílenější ta položka 17 000,- za 60 MB, to je opravdu masakr. Předpokládám, že na Slovensku je mobilní připojení k Internetu zhruba stejně drahé jako u nás, pochybuji, že náklady O2 na přenos zmíněných dat nebude ani 50 Kč. Je to naprosto nepřiměřená cena, asi bych se to snažil uhrát tímto směrem, otázka je, jestli to jde i nějak právně podložit nebo nezbývá, než zaplatit.

0/0
30.7.2010 19:00

marlow

Re: au

Pravne je vina na strane uzivatele - pokud nemuze dokazat ze software O2 tvrdil ze pripojeni nefunguje tak nema sanci. Je to hnus, vsichni to vime a taky vsichni vime ze 02 na to kasle a tech 17000 bude chtit i s uroky.

0/0
12.8.2010 21:16

lukinoo

hele

Moje baba taky na GPRS tady v čechách postahovala za 32 tisíc (stahovala mapy do navigace). Poslal jsem žádost, že si toho není vědoma že nic nesthovala. (neodpojila se a stahovalo to celou noc). Mimo to uvedla, že mají v ceníku neomezené GPRS za 1500 Kč tak ji to přijde nespravedlivé aby měla platit takovou pálku a zda by to nešlo vyfakturovat za těch patnáset. O2 napsalo, ok zaplaťte 1500 Kč. V klidu. Takže nejsou zas takové prasata...

0/0
30.7.2010 13:50

marlow

Re: hele

mozna maji nejakou interni smernici od kolika maji primhourit oko - rekneme 20 tis.

0/0
12.8.2010 21:28

fajkie

Co takhle Linux?

Kdybyste měl Linux, pak by se Vám to nestalo, zkuste třeba UBUNTU!

0/0
29.7.2010 23:11

petrhajek.blog.idnes.cz

Re: Co takhle Linux?

o tom uz se psalo nize - o tom to neni. Je to o blbe zvolenem tarifu. I kdyby jen brouzdal a na strankach byly vetsi obrazky, flashe, banery, reklamy, tak se s tim tarifem pekne prohne. Dneska uz se na optimalizaci stranek nehraje...

0/0
30.7.2010 13:33

VyMeTaky,2

Re: Co takhle Linux?

Kdyby stránek... Ale ani kódu. Však od čeho máme více jader a vyšší frekvence...:-/

0/0
30.7.2010 22:14

petrhajek.blog.idnes.cz

Re: Co takhle Linux?

nejak se ten novy hw prodat musi :-). Optimalizace je dneska pro programatora sproste slovo .;-O Alespon na PC. Na serverech se to jeste trochu drzi, takove db aplikace s db pul tera nemuzou byt neoptimalizovane, aby trosku chodily :-).

0/0
30.7.2010 23:26

dobromil kautsky na stroji huskv

Re: Co takhle Linux?

bohuzel nemate pravdu - situace "na serverch", jak to nazyvate, je jeste mnohem horsi nez u jednoduchych programku bezicich na desktopu. tymy velkych firem jsou plne junioru, kteri nemaji poneti o tom, jak db funguji - bohuzel jsou i plne senioru, kteri nemaji poneti o tom, jak db funguji. kdyby tyto tymy psaly aplikace jen TROCHU spatne, nastal by ve svete IT raj na zemi - bohuzel, pokud prijdete na 3 hodne spatne zpusoby, jak neco udelat, typicky resitel z takovehoto tymu prijde se zpusobem ctvrtym zdaleka prekonovajicim to nejhorsi, co by vas napadlo. plati, ze tri aspon trochu dobri programatori napisou nad databazi za rok dobre to, co dvaceticleny tym bude smolit roky tri s vysledkem zalostnym a do produkce jen diky ukecanosti managementu protlacitelnym. co se tyce vyvoje v jave, c#, atd., situace zas tak hrozna neni, ale jak dojde na databaze, je to TRAGEDIE.

0/0
31.7.2010 16:36

petrhajek.blog.idnes.cz

Re: Co takhle Linux?

Jasne, jsou vyvojari a programatori (do te prvni skupiny radim lidi, co tahaji mysi predpripravene okynka a bloky kodu, programatori jsou shcopni neco napsat i z ruky). Ja znam i odladene (nebo dobre - odladenejsi) programy, spis narazim na uzivatelsky (zakaznicky) faktor. Na optimalizace neni cas / finance, ze se firme zada aplikace, ale po napsani (nebo behem nej, kdyz je postavena vetsina) se zadani zmeni / upravi, takze nova funkcionalita je v rozporu (nebo alespon ne v souladu) s puvodnim zadanim. A treti varianta je, ze se napise a odladi aplikace dobre, ale pak - zustane stejna i kdyz db (nebo javovske kontejnery) upgradujou o 3 verze a nebo kdyz je aplikace optimalizovana na objem dat treba 100GB, ale v db uz je 500GB....

Ale ja nejsem programator, takze tomu nerozumim, nevim,jak to mohlo byt lepsi. Samozrejme mate pravdu, ze casto programuji vyvojari-juniori a ti schopni presedlaji na managerske posty a zustanou mene schopni a nebo dalsi juniori, co se uci...

0/0
31.7.2010 17:19

dobromil kautsky na stroji huskv

Re: Co takhle Linux?

ono ani tak nejde o optimalizace. vsechno by bezelo mnohem lepe, kdyby se veci delaly tak, jak maji - zadne velke vymysleni zrychlovacich figlu, jen vyuzit toho, co databazove servery poskytuji. problem je v tom, ze je strasne malo db vyvojaru - je tu spousta lidi, co umi (a to docela dobre) psat programy v jave, c#, c, atd., jenze prace s databazemi je neco uplne jineho. lide, kteri jsou zvykli myslet "objektove" jsou pak posazeni pred ukol, ktery je treba resit "mnozinove". je to jako, kdyby ve filharmonii onemocnel houslista, tak na jeho misto posadi fletnistu - vsak hudbu ma rad a rozumi ji, takze nebude zadny problem...

0/0
31.7.2010 18:11

dobromil kautsky na stroji huskv

Re: Co takhle Linux?

a tu je problem, ze ve vetsine projektu hraji na "housle" prakticky vyhradne "fletnisti", protoze houslistu se nedostava (a uz vubec ne tech dobrych) v tomto ohledu je bohuzel vetsinou jedno, jestli se jedna o juniora, nebo seniora. tenhle marazmus jetake jednou z hlavnich pricin, proc je vyvoj vetsiny db aplikaci tak strasne predrazeny (nejedna se o desitky, ale stovky a nekdy i tisice procent).

0/0
31.7.2010 18:12

petrhajek.blog.idnes.cz

Re: Co takhle Linux?

pro nas dela nektere aplikace firma, co mi prijde dobra, ale obcas stejne... Jako resili, jak aplikacne udelat, aby uzivatel videl z jedne tabulkty jen kousek. A kdyz s emi to doneslo, tak rikam - boha, vzdyt presne tohle umi db sama od sebe - jmenuje se to virtualni privadni db (Oracle 10 a vyse)... A kdyz jsem slysel o cloveku, co snad aplikacne osetroval unikatnost & not-null ... a nepouzil PK... Nastesti to bylo davno, jen jsem to slysel. Nebo aplikace nad db s cca 5GB dat, co potrebuje pred 2,5GB pameti, aby chodila trochu rozumne - ani nechci vedet, co se uvnitr deje. Tohle je teda prehistoricka vec, desne nezbytny, desne dulezity, autor davno nezvestny....

Ale o tom bysme si mohli povidat roky. O vyvojarich mam storek... :-) Staci, kdyz se vyvojar, co pise sitove aplikace pta, co je to "port"... No nic, nema cenu se rozcilovat :-)

0/0
31.7.2010 21:02

dobromil kautsky na stroji huskv

Re: Co takhle Linux?

jojo, to je presny :-)). dejme tomu, ze pro nevyuziti vpd muzou byt legitimni duvody, ale treba to nevyuzivani klicu, protoze "to prece zpomaluje databazi!", je vazne masakr :-D. bohuzel jsem se osobne setkal i s praktikami, vedle kterych udrzba constraintu a referenci na urovni aplikace, vypada uplne neskodne. neuveritelne konstrukty, ktere pro pocitac delaji z procesu, ktery ma bezet nekolik sekund, stachanovsky ukol na pul hodiny i dele, volani webovych sluzeb v row triggerech hodne zatezovane oltp aplikace, "genialni" framework, ktery mel tu zajimavou vlasnost, ze na to, co se dalo vytahnout jednim selectem, volal selectu tolik, kolik bylo ve vysledku zaznamu a jako tresnicka - kazdy z nich byl hard parsovany..to pak cloveku, ktery nema rad tyrani pocitacu, nezbyva, nez si sbalit ranecek a odstehovat se nekam k lesu, daleko od vseho toho shonu.

0/0
31.7.2010 22:13

petrhajek.blog.idnes.cz

Re: Co takhle Linux?

K tomu jen mala perlicka -mame jednu aplikaci na web, ma byt online. A kdyz nam AS rezal session po 1/2 hod, tak protestovali, ze dotaz nedobehne. tak jsme jim udelali specialniho apache a delka session kolem 2 hod. ONLINE aplikace. Ale na jejich obhajobu - za to nemuzou vyvojari, ale nekteri umelci od nas. Chteli mit v aplikaci moznost parametrizovat dotazi, tak to autori udelali. Jenze cekali, ze parametru budou tak desitky. Ale ti frajeru udelali desitky.... tisic. A pak se divi...

No nic, vazne uz s tim koncim, to by bylo fakt na dlouho :-). Dik za pokec... hezky zbytek vikendu

0/0
31.7.2010 23:03

dobromil kautsky na stroji huskv

Re: Co takhle Linux?

i tobe :-)

0/0
31.7.2010 23:19

fioman

Vážený autore,

nezbývá Vám nic jiného, nežli požadovaných 17 000 kč uhradit. Pokud tak neučiníte, vystavujete se reálnému nebezpečí, že v budoucnu zaplatíte mnohem více ( úroky, výdaje exekutora atd.). Jako majitel několika tisíc kusů akcií společnosti Telefonica O2 CR musím s potěšením konstatovat, že mi tato společnost již pět let přináší zhodnocení mé investice ve výši cca 10 % ročně. Proto Vám navrhuji to samé. Nakupte akcie Telefonicy O2 CR za 170 000 kč (cca 400 kusů akcií) a za rok máte oněch 17 000 kč zpět!:-)R^ S pozdravem Filip Fuchs,bloger (autor 15.nejčtenějšího článku v historii blogu iDNES)  

0/0
28.7.2010 17:39

fanfan_celofan

Re: Vážený autore,

dekuji za radu (autor 3. nejvetsiho hovinka v historii brna)

0/0
31.7.2010 12:44

hryhryhry

mně stačilo rušení pevné linky u O2

na mrtvičné stavy prožité s jejich oddělením retence (zadržování!)

zákazníků i oddělením "Péče o zákazníky"(jako o Židy v Terezíně) .Teprve stížnost Telekomunikačnímu  úřadu   vše vyřešila.

Nenávidím společnost O2   k smrti!!!!!!!!!

0/0
28.7.2010 14:09

Jean-Pierre

slovenské O2

Keď budete nabudúce na Slovensku, tak by som odporúčal kúpiť si predplatenku O2 Fér a na nej si aktivovat O2 Data Neobmedzene za 6 €. Karta stojí 3,50 €, dobiť sa dá 8 €, takže dokopy to vyjde na 11,50 € a za to máte dátovo neobmedzený internet + volania do ČR za 13 centov za minútu (za tie zvyšné 2 € to vyjde 15 minút).

0/0
28.7.2010 14:09

VyMeTaky,2

A co takhle

poslat do kytek vistu, a nasypat na disk Solaris nebo Linux?

0/0
26.7.2010 19:33

DaliborS

Re: A co takhle

Tahle slova tesat do kamene. S mým debianem by se tohle nestalo :-) .. Ale je fakt, že BFU se takového řešení bojí.

0/0
26.7.2010 20:08

petrhajek.blog.idnes.cz

Re: A co takhle

Pri vsu ucte - blbost. Ja jsem linuxar, ale neni mozno nutit nekoho do neceho, cop neumi ovladat, nehodi se mu to a nechce se to ucit (ano, i to je legitimni duvod). neco jsem o tom napsal:

http://petrhajek.blog.idnes.cz/c/142655/Proc-neprejit-na-linux.html

.

Dneska bohuzel rada sw na Win se aktualizuje sama a neviditelne pro usera. Cili nejvetsi problem byl v nevhodne zvolenem tarifu. Protoze i kdyby mel linux a brouzdal po strankach s vetsima fotkama / animacema / flashema, taky by utratil majlant. Takze ten tarif byl nevhodny od sameho pocatku a k cemukoliv. O vypnuti aktualizaci se psalo nize, ale ve skutecnosti je to jen zastupny problem.

0/0
27.7.2010 16:50

VyMeTaky,2

Re: A co takhle

Pokud jsme u blbostí, komentujte sám sebe, buďte tak hodnej. Nikdo nikomu tučňáky, ani sluníčko nevnucoval. 

Když si postěžujete mezi louskáním dílů černé čokolády na úpornou zácpu, a já poznamenám, že kdybyste pil šaratici, že byste tento problém neměl, neznamená to ani to, že bych vám vrážel trichtýř do krku a lil šaratici (až do vašeho utopení), ani to nijak nezlehčuje problém, že když má někdo zácpu, pak by se patrně neměl cpát čokoládou.

0/0
28.7.2010 15:38

petrhajek.blog.idnes.cz

Re: A co takhle

me to jako misionarska pravda prisla. Ale celkem vase vec, jak k tomu jen podotknul, ze zalezi na vice vecech. Jinak je mi do toho, kdo ma co na pocitaci, ..houby

0/0
28.7.2010 16:27

VyMeTaky,2

Re: A co takhle

Mně osobně je celkem fuk, i co mají lidi na serveru - když je baví přijít ráno k BSOD po zprzněném  automatickém patchování (které nazývá MS drze update)...;-D

0/0
29.7.2010 18:08

DaliborS

Re: A co takhle

Jistě, každý mít Linux nemůže, to je jasné. Ale nejméně tři čtvrtiny uživatelů používají počítač (speciálně notebook) na věci, které pod Linuxem v pohodě fungují.  A instalace Ubuntu trvá dvacet minut ..Není to dneska taková věda, jako kdysi. Nejsem ajťák,  jsem už postarší člověk a zvládnu to levou zadní.

Dále je fakt, že Ubuntu po standardní instalaci nabízí aktualizaci software - zda ji provést či nikoliv. Tak bych asi v zahraničí při vlastním připojení k internetu sotva zvolil "ano" ..

0/0
30.7.2010 9:56

petrhajek.blog.idnes.cz

Re: A co takhle

To ano... ale porad chapu, ze do toho hromada lidi nejde, protoze se toho boji, nchce se jim apod... Ja sam si tohle uvedomuji moc dobre, treba i v kancelarich statnich uradu by mohlo mit 75% uredniku linux a usetrilo by se za sw (Win+MS Office). Ale je to porad volba kazdeho, melze rict, je vase blbost, ze nemate tohle. To jako kdyz budu mit poruchu na Renaultu a nekdo rekne "Tak jsi si mel koupit Hyunday"

0/0
30.7.2010 13:30

pospajip

Re: A co takhle

Kdo si nastaví aktualiazace Woken na automatické, tak ať se nediví. Proto není třeba je zatracovat - jsou tam minimálně tři možnosti nastavení (od plně automatické po zcela řízené uživatelem). A co se týče linuxu - nejdéle jsem zkoušel Ubuntu (jako variantní OS asi 8 měsíců), ale spokojen jsem nebyl. Je tu sice rychlé nabíhání systému plus jiné výhody, ale najít někdy určitý druh programu je minimálně zdlouhavé. a navíc syntaxe - pro mě jako odchovance DOSu to nebylo to pravé ořechové. Ale proti gustu žádný dišputát.:-/

0/0
1.8.2010 14:24

Podrazza

Re: A co takhle

Když u auta píchnete kolo, taky vyměníte řidiče? ;-)

0/0
27.7.2010 16:46

DaliborS

Re: A co takhle

Pokud v autě nebude rezerva, tak ano.

0/0
30.7.2010 9:57

ToskanskyDedek

Jen sjednocena EU nas zachrani

Ac si to skoro zadany Cech nepripusti, tak bez EU by nemel moc sanci si v roamingu ani zavolat! Resp. by kvuli par hovorum prisel na buben a soukromy exekutor by se napakoval.

'

Data v roamingu nejsou pro leckoho. Nechapu, jak muzete byt usedlym PCkarem, notebook pouzivat jen "svatecne" a pak klidne riskovat data v roamingu bez nejakeho pausalniho balicku?! Kazdy, kdo nepouziva notebook "svatecne" totiz spousti data s aktualizacema jen po schvaleni. A je jedno, jestli v roamingu nebo v tuzemsku. I na UMTS nebo HSDPA totiz stahovani aktualizaci oddaluje stahovani priloh v mailech, nacitani stranek nebo zpusobuje horsi latenci.

'

Pred O2 musim smeknout, protoze uz mne posledni dobou upozornuje na gatech na Ruzyni pred nastupem do letadla, ze ne/mam aktualizovany balicek datovych pausalu. A ja si stihnu vcas je jeste aktivovat. Nezjistil jsem, ze bych pri beznem vyuzivani posty a webu v PDA (i v propojeni na ntb) nekdy mel neco douctovano! Roaming je dobry sluha, ale zly pan:-(

0/0
26.7.2010 17:37

Petr-007

Ja bych na datovy roaming nepristoupil.

Dnes je na kdejaje benzince nebo v kavarne wifi zdarma. Kdyz jedu do ciziny na vic nez tyden tak si tam koupim jejich SIMku.

0/0
26.7.2010 17:19

pan Rosomak

neznalost neomlouva

to mate jako se zakony kdyz je porusite je to vas problem ze nejste v problematice dostatecne zdatny odsouzen budete stejne.....no a kdyz pouzivate technologie kterym evidentne nerozumite a pouzivate je spatne tak holt musite platit.....klasika:BFU neco zvora a nadava jak je mozny ze mu to bylo dovoleno;-D

0/0
26.7.2010 17:07

komentator-1

půjčte lamě roamovaná data

a bude se divit vždycky. I každý trochu chytřejší telefon má možnost vypnout datové přenosy v případě roamingu. Uživatel toto nastavení bohužel nemá.

Kdo nezná ceník, nerozumí datovým přenosům a nejde na hotel s volným wifi, ať platí jak mourovatej. Přece jenom, úplně toho spotřebitele chránit není možno.

0/0
26.7.2010 16:24





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.