Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E

edcd96f7

26. 7. 2010 14:24
Datový roaming nepoužívat!

Jak už přede mnou zmínil 'Latharn podruhe', cena za přenesená data v zahraničí je absurdně vysoká, že musíte počítat s vysokou částkou i po jednom načtení základní stránky iDnesu. Nehledě na to, že operační systémy a další programy přenášejí data automaticky bez Vašeho vědomí. I kdyby tomu tak nakrásně nebylo, nějaký malý tok dat existuje vždy, je-li připojení aktivní.

Moje zkušenost s O2 a tarifem Internet v mobilu je následující. Aktivoval jsem si tento tarif a bylo mi řečeno, že bude aktivní od půlnoci. Můj telefon se však připojil automaticky hned. Okamžitě jsem spojení ukončil s tím, že zaplatím pouze první časovou jednotku (ano, O2 teď účtuje za čas, což je u mobilních datových služeb opravdu světově unikátní svinstvo), ale jen za první den mi bylo naúčtováno přibližně 900Kč. Zavolal jsem na infolinku, vybil si zlost na nevinné operátorce a řekl, že chci zrušit smlouvu a převést číslo k jinému operátorovi. Co se nestalo? 900Kč mi bylo odpuštěno.

0 0
možnosti
PR

ununun

26. 7. 2010 14:12
bohužel

ačkoli mě společnost O2 v minulosti doslova okradla a od té doby je pro mě naprosto nedůvěryhodná a krajně nesympatická, v tomto případě jste podle mě jasně v situaci, kdy nezbývá, než zaplatit. Data jste stahoval, službu používal. Bohužel ale máte tu smůlu, že vás podvedl ten báječný systém Windows. Doporučoval bych se obrátit na microsoft, jeho OS vás totiž podvedl a přišlo vás to pěkně draho. Takovou reklamaci by solidní firma měla určitě vyřídit pozitivně.

0 0
možnosti
MK

mozek2009

26. 7. 2010 14:14
Re: bohužel

A jak ho podvedl Windows? Autor měl nastavené automatické aktualizace a ty se provedly. Takže se z pohledu Microsoftu stalo přesně to, co majitel požadoval.

0 0
možnosti
HP

ProsteJenda

26. 7. 2010 14:06
Abych se priznal

ja si zase takhle jel autem do Chorvatska, jako navigaci pouzil svuj telefon. Po navratu domu jsem zjistil(ze ac v nastaveni navigace bylo, vzdy se dotazat na pripojeni k internetu), ze jsem po ceste stahl x kb dat(asi aktualizace navigace) a T-Mobile mi je samozrejme vyfakturoval :-) nastesti u me je to slabych 1000 bez DPH takze to neni takova hruza 

0 0
možnosti
R

ranocchiella.bellissima

26. 7. 2010 13:50
To, že jste lama,

která nerozumí věcem ohledně sítí a připojení k netu je hlavně Váš problém, tak si stěžujte spíš na svojí neznalost. I když o2 samozřejmě nemusím.

0 0
možnosti
FH

velevezir

26. 7. 2010 14:00
Re: To, že jste lama,

Jj, za blbost se platí a občas ta spravedlivá cena není malá.

0 0
možnosti
MS

Kru-cipísek

26. 7. 2010 13:48
Lidičky diskutéři!

Díky všem za vaše příspěvky a názory, je to pro mne opravdu zajímavé....

Asi bych měl zdůraznit, nejsem žádný velký znalec počítačů, připojení, jak co funguje a kdy ano a kdy ne a co se musí a nesmí... prostě mám notebook, který doufám, že funguje. Do žádných nastavení se moc nepouštím, už jsem kdysi něco podobného zkoušel a nakonec to skončilo nutným povoláním odborníka, který mi PC zase srovnal. od té doby si sám nastavuju jen to nejzákladnější, o čem vím, že tím nic nepokazím. Vím už, že jedna z mých hloupostí bylo, že jsem ten notebook nevypnul, měl jsem ho odpojit hned. Ale já ho nechal spíš kvůli dobytí baterek, ale měl jsem odpojit aspoň fyzicky ten kabel na mobilní připojení. No, neudělal jsem to, moje chyba.

V hotelu wi-fi měli, ale já neměl důvod ho použít, chtěl jsem jen na internet jako prohlížeč, ne pro stahování čehokoliv. takže žádný velký přenos dat jsem nečekal ani neplánoval.

Oceňuju vaše postřehy a návrhy a občas se bavím nad diskuzemi.

Milan Soušek (autor)

0 0
možnosti
LP

Latharn podruhe

26. 7. 2010 14:00
Re: Lidičky diskutéři!

"V hotelu wi-fi měli, ale já neměl důvod ho použít" - nevím jaký je tarif od O2 na internet v zahaničí, ale pokud vám naúčtovali 17 tisíc za 60MB, tak to znamená cca 280 kč za MB. Ikdyby jste jen surfoval, tak načtení jedné stránky (cca 500kB) vás stojí 140kč. Takže si myslím, že jste měl docela velký důvod místní wifi použít.

0 0
možnosti
MK

mašlomcha

26. 7. 2010 13:47
zajděte osobně na O2

0 0
možnosti
MK

mašlomcha

26. 7. 2010 14:32
Re: zajděte osobně na O2

a tam sepište žádost o prominutí. O2 na 99% vyhoví. Oni vám tam poradí, jak a co napsat. Já jsem takto málem prošustroval kolem sedmi tisíc tím, že jsem si v notebooku nevymazal připojení vytáčením (to bylo ještě v dávných dobách vytáčeného připojení).

Byl jsem mile překvapen, že moji žádost o prominutí, nebo tak nějak se to jmenovalo, napsanou rukou na jedné stránce a podanou na jejich ústředí v Praze na přepážce, vyřídili kladně.

Takže zkuste to podobně. Přeji štěstí.

V zahraničí radím wifi připojení. Hotel si vybírám podle toho, připojení wifi zdarma je podmínkou, jinak se dál nejednám. Wifi připojení používám i na skypování. Takže mám v kapse mobil pro Skype (Belkin). Protože mám tarif Evropu, tak volám do ČR domů na pevné zadarmo a jsem zdarma volán na "Skype-in-out" pevné číslo. Žádný drahý roaming! Mít pevnou linku je v tomto případě k nezaplacení. A když pevnou tak od Ufona. Jen u Ufona je možné přesměrování na mobil zadarmo a být tím pádem pořád na příjmu na pevné. 

0 0
možnosti
VV

vladino

26. 7. 2010 13:32
V každém slušném hotelu ...

V každém slušném hotelu je bezplatné Wi-Fi připojení. Nerozumím,  proč jste použil připojení mobilní. A ještě k tomu O2... Rv

0 0
možnosti
P

Podrazza

26. 7. 2010 13:25
Stroje mají pracovat, lidé mají myslet :)

Auto také necháváte nastartované, když odcházíte na pár hodin pryč?:-)

0 0
možnosti
LP

Latharn podruhe

26. 7. 2010 13:31
Re: Stroje mají pracovat, lidé mají myslet :)

no jasně, když to nejede, tak proč bych to měl vypínat? ;-D

0 0
možnosti
DB

doktor_bota

26. 7. 2010 13:25
Tak vysvětlení je celkem prosté,

předpokládám, že se Váš noťas prostě nedokázal připojit na žádný server DNS, díky tomu neuměl přeložit www adresu na IP a stěžoval si na to. Aktualizace Windows ale kontaktují přímo IP adresu, takže se spojením neměly problém. Obecná zásada pro každého s mobilním připojením - vypnout automatické stahování aktualizací a nechat jen detekci.

0 0
možnosti
MK

mozek2009

26. 7. 2010 13:15
Jedna rada

Dám Vám jednu radu do budoucna, když nepoteče voda, tak stejně raději zavřete kohoutek, jinak se možná stejným způsobem budete divit, že jste posléze vytopen a budete naříkat, že když jste to zkoušel, tak přece voda netekla.

0 0
možnosti
JN

Yesname

26. 7. 2010 13:43
Re: Jedna rada

Názorný příklad. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 89
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3785x
Apolitik s vytříbeným vkusem pro nevhodno.