Diskuse

Šunkofleky.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

captain cook

31. 8. 2010 14:10
Schinkenflecken..... šunkyfleky, šunkofleky

puvodne z rakouske kuchyne. Italove to take znaji diky sve nemecky mluvici mensine ve dvojjjazycnem byv. rakouskem Jiznim Tyrolsku. Vedle Schinkenflecken tedy maji i Pasticcio di pasta e prosciutto .

0 0
možnosti

Lesní sběř

31. 8. 2010 11:39
Když jsem ještě...

...dělával fleky, osvědčila se mi uzená žebra. Koupí se pár plátů uzených žeber, nacpe do papiňáku a uvaří do měkka. Maso se oloupe a pokrájí do fleků, z vývaru je po zavaření rýží a zeleninou výtečná uzená polévka.

Místo mléka šlehám vajíčka se smetanou. ;-)

-

Vrtule mají proti flekům tu výhodu, že je výsledný produkt nadýchanější a ne tak těžký. Ale o to nepoživatelnější je svrchní vrstva... narozdíl od křupavé kůrčičky fleků, vrtule mi vždycky udělají tvrdý porcelánový pancíř. Asi to chce více zálivky, aby nekoukaly ven.

0 0
možnosti

danaja1

31. 8. 2010 14:47
Re: Když jsem ještě...

Ba ne víc zálivky nepomůže vrtulky tohle dělají vždycky, taky jsem se párkrát pokoušela, když jiné těstoviny nebyly.

0 0
možnosti

allinka

31. 8. 2010 11:15
bezva

Super, takový dělá i náš táta :))

0 0
možnosti

babca

31. 8. 2010 9:59
brrr

kupované fleky, a ještě to zapejkat... Jedině domácí a nezapékané! Aby se tomu i nadále smělo říkat ŠUNKOFLEKY!!!

0 0
možnosti

markyz.Gero

31. 8. 2010 10:45
Re: brrr

co člověk to názor, nezapekané šunkofleky? neznám, to jen smísíte maso a těstoviny a jak to uděláte z vejci, už dáte uvařené? nemáte pak spíše těstovinový salát?

0 0
možnosti

nejedlo

31. 8. 2010 9:49
Trochu jste mě zklamal!

Poctivé těstoviny, a přitom používáte kupované těstoviny. Fuj! Co takhle domácí fleky?

0 0
možnosti

Kru-cipísek

31. 8. 2010 10:22
Re: Trochu jste mě zklamal!

Domácí by byly lepší. Určitě. Ale to už je na mně moc. Poctivými jsem myslel vaječné, ne bezvaječné nebo jiné náhražky. A fakt asi je, že domácí by pak zase byla škodat hned zapékat...

0 0
možnosti

bob3

31. 8. 2010 9:42
Cítím tu vůni a letím do kuchyně

0 0
možnosti
  • Počet článků 89
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3785x
Apolitik s vytříbeným vkusem pro nevhodno.