Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Ano se volební výsledek dá interpretovat také jinak. Protože většina občanů čeká na mesiáše, který za ně vše vyřeší, najde se někdo, kdo prázdnými hesly a cílenou mediální manipulací poplive klasické strany, aby mohl uzurpovat moc pr sebe a své ekonomické zájmy.

1 0
možnosti
TN

Já nečekám mesiáše a příčí se mi, jak je to stále podsouváno...já jenom volil někoho jiného než slibotechny, které jsem volil 16 let...nic víc, nic míň, na zázračné zlepšení nečekám, ale nechci další soustavné zhoršování...a  toho mi velké strany dopřály až až...

1 0
možnosti
Foto

V mesiáše doufají ti, kteří nejsou schopni vstřebat, wo co go ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 89
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3785x
Apolitik s vytříbeným vkusem pro nevhodno.