Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jarka

19. 1. 2008 23:32
napad

zalohovat pet lahve se mi libi. Odlehcilo by to zivotnimu prostredi. Malokdo tridi odpad protoze si uvedomuje, ze je to zivotni nutnost. ale jakmile v tom budou penize, efektivita bude. Zalohovaly se sklenene lahve, a nikomu to neprislo divne.

0 0
možnosti
MB

ma.bre

20. 1. 2008 0:24
Re: napad

Jasněěěěěěěěěěěěě, jenže PET flašky se nemohou znovu naplnit, ale zrecyklovat! A v tom je ten háček!

0 0
možnosti

ovoce.zelenina

19. 1. 2008 23:25
Bohužel

český líný bordelářský národ opravdu hodně odhazuje pet láhve, kam je napadne, létají od cyklistů, z okýnek aut, v parku před školou na trávník, hnus pohledět. Kdyby se našel dobrý nápad místo té zálohy, bylo by to fakt přínosné. Ale vážným problémem se nebude nikdo obtěžovat. Možná zvýšený počet policajtů, aby mohli vždy bordeláře praštit pendrekem do jeho prázdné kebule!!! To by mohlo být velmi zábavné!!a efektní.

0 0
možnosti

nany

19. 1. 2008 22:40
joj, to bude švandááá!!!

mně dvacka "díru do rozpočtu" neudělá, ale budu tááák šíleně milovat Bursíka, že ty petky nebudu (jak jsem dosud činila) odhazovat sešlapaný do kontejnerů k tomu určených, ale budu je vzteky házet úplně všude, klidně i do lesa, do pankejtů, na ulici.... (a sešlapaný, aby je za mě nemohl nikdo vrátit). ;-D kdo do mě kamenem, já do něho taky!

jinak karma, článek nemá chybu! a karma

0 0
možnosti
  • Počet článků 89
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3785x
Apolitik s vytříbeným vkusem pro nevhodno.