Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VT

čirokéz

3. 11. 2008 9:32
Karma

Karma,  Stejnou fintu plynaři zkoušeli letos u nás v září. Došla faktura s vyúčtováním, bla bla, dosavadní záloha byla 1800,- a na další období si plynaři vymysleli, že bych je mohl měsíčně sponzorovat částkou 4500,- Kč. Tak jsem volal do toho jejich slavného call centra, asi po 5 minutách rozpravy s automatem jsem se konečně dočkal nějaké dámy, které jsem oznámil že částkou 4500 čechokreditů opravdu nehodlám sponzorovat plynárny a domluvili jsme se na částce podstatně nižžší.

0 0
možnosti
VJ

velký jarda

3. 11. 2008 8:20
už by to chtělo žalobu

já se již vztekám podobným způsobem několik let. V poslední době to již plynárny opravdu přehání a tak vždycky vezmu vše co mi poslali a pošlu to zpět na přepracování s tím že chci platit tolik a tolik. Myslím že by se s tím již měl zaobírat antimonopolní úřad neboť se jedná o normální okrádání.  K případným přeplatkům by se měly  započítat i úroky jako v bance.

0 0
možnosti
KD

fifi16

3. 11. 2008 8:17
Je to malinko jinak

 Tu cifru podělte 12. Proitože k vyúčtování nedochází jen jednou za rok, ale po určitých okrscích  každý měsíc. Tak každý měsíc musí vracet přeplatky. Ale jinak je to stejně slušný neúročený úvěr.  Na druhou stranu RWE jejště není takové zlo. Pobývali jsme několik měsíců mimo rep. a neplatili zálohy. Plynařům to bylo jedno, ale e-on hrozil odstřihnutím drátů pokud to nedoplatím, i když jsem jim napsal, že příští měsíc dojde stejně k vyúčtování. Ne, musel jsem zálohy doplatit a další měsíc mi 5 tis. vraceli.  

0 0
možnosti
  • Počet článků 89
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3785x
Apolitik s vytříbeným vkusem pro nevhodno.