Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Y

yenny

2. 9. 2009 11:29
souhlas

lépe už to ani napsat nešlo, vyjadřuji plný souhlas a stejně tak bych se ráda připojila k přání pana Souška - "Soudruhu Paroubku, i pane Topolánku, rozhodně odmítám, abyste se oháněli mým jménem. Ani já o to nestojím, jsem zásadně proti a pokud víte, že za vámi stojí celý národ, pak mne do té dlouhé řady rozhodně nepočítejte a hovořte napříště jen o 9.999.998 obyvatelích České republiky."

asi tak....

možná by nebylo od věci rozjet nějakou petici, kde by se ty hlasy postupně odečítaly, :-)

0 0
možnosti
HF

herdekflek

2. 9. 2009 11:56
Re: souhlas

za naší rodinu -5, tedy 9.999.993

0 0
možnosti
JM

nestor02

2. 9. 2009 11:26
prohra pro všechny

Bohužel tohle je jen hodně povrchní pohled bez přemýšlení. Fischerova vláda nikdy nebude moc dělat nepopulární kroky, protože před volbami si to žádná strana netroufne prosadit. A tyto kroky jsou potřeba, zvyšování daní, atd....každé oddalování bude navyšovat již tak dost kritický státní rozpočet, navíc to rozhodně nepřidá zahraničním investorům a kreditu ČR.

Další věc - víte na kolik přijdou státní pokladnu voby?????spousta peněz byla již investována, přijdou v niveč a budou se muset zaplatit znovu - řádově stamiliony. V tomto opravdu bohužel politici jednají v zájmu 10mil lidí....

0 0
možnosti
S

st.st

2. 9. 2009 11:42
Re: prohra pro všechny

Ty nepopulární kroky už má dávno v návrzích a budou se projednávat...

0 0
možnosti

3lipy

2. 9. 2009 10:53
Dovedete si představit

to zklamání voličů, kdyby se odhalily všechny levoty obou nejsilnějších stran, které dosud volili? Pokud se oddálí volby, bude dost času je odhalit. Z toho mají obá představitelé moci strach...Nechme se překvapit

0 0
možnosti
JM

nestor02

2. 9. 2009 11:27
Re: Dovedete si představit

Oddálení voleb nahrává velkým stranám....mají více prostředků na další kampaň...navíc lidé mají krátkou paměť.

0 0
možnosti
PH

petrph

2. 9. 2009 9:42
až na to

že Fischer předkládá své návrhy stranické sněmovně, která mu neodhlasuje asi čárku z toho co by chtěl, a co by bylo třeba i rozumné. Nebude rozpočet, nebudou nové zákony(to by zase tak nevadilo),nebudou úspory ve státní kase.Za to bude parlament perlit všemožnými návrhy, jak pomoci lidem ze státní kasy - pochopitelně s halasnou reklamou která strana to navrhuje. Nakonec, u vlády není ani jedna z nich, z jejích peněz to nepůjde, volby (i ty běžné) jsou na obzoru, tak proč se neukázat jako hodní hoši..

0 0
možnosti
S

st.st

2. 9. 2009 11:44
Re: až na to

Ale odhlasují a ještě rádi, protože je nebudou muset pak dělat sami

0 0
možnosti
JT

pepinuvhrnec

2. 9. 2009 9:33
Děkuju pěkně - vykuřte

Zajímalo by mně, jestli se Roko ohání svým přiblblým : Za krizi mají trpět ti, kteří ji způsobili.... Ať si nás teď neberou do huby... Prý v zájmu deseti milionů občanů - ...

Chce se mi z nich zvracet!!

0 0
možnosti

oldiess

2. 9. 2009 8:50
Jistěže Fischer zatím žádné straně nepodléhá

Jednak chce do Bruselu a tak si to s nikým nechce rozházet. Ale navíc si je dobře vědom toho, že má jen jednu rodnou stranu. A když ta zavolá, bude připraven. Té totiž už podlehl dávno.

0 0
možnosti
1

1854

2. 9. 2009 8:30
Souhlas

Plně souhlasím s tímto článkem. Už bylo dost těch jejich úletů a trapných

osočování.Potřebujeme takovou vládu jako je nyní,která se bude zabývat jen prací pro blaho tohoto státu. Jak se Topolánek poškleboval nad tím,že se to p.Fišerovi zalíbilo(to úřadování). A líbí se nám to taky,že tam není ani jeden z této dvojky T+P. Jsem pro volby v platném termínu.

Tedy po čtyřech letech. Dost bylo těchto ;-ORv+;-ORv komiků.

0 0
možnosti
JD

pedr64

2. 9. 2009 8:36
Re: Souhlas

na co ti budou volby, když se ti líbí úřednická vláda, která nemá s výsledky voleb nic společného?

0 0
možnosti
PP

ippokorny

2. 9. 2009 8:24
Problém, politici si naplánovali na volby miminka

Myslím, že je jasné, kdo nás do toho dostal, souhlasím s autorem. Ale víte, kde je velký problém? Politici si na volby naplánovali minika a těm ústavní soud příchod na svět nezakáže (nejsme v Číně). P.P.

0 0
možnosti

studánka

2. 9. 2009 8:22
Pravdivý článek

Kolik nás je ukázaly jednoznačně minulé volby. 60% občanů-voličů odmítlo volit jakoukoliv politickou stranu.Jediná demokratická většina v tomto státě. Situaci jsem se snažil vysvětlovat již dávno. Nikomu totiž, ani politikům nepřísluší jakkoliv komentovat rozhodnutí Ústavního soudu. Autor zde napsal velice pěkný článek. Ne že bych s ním ve všem souhlasil, ale konečně někdo napsal pravdu. Jen doufám, že to těm 40% voličů, volícím politické strany konečně otevře oči. Jejich moc v tomto státě, ale i jinde je jedinou překážkou a hrozbou demokratického uspořádání v zemích. Oni totiž páni poslanci musí být při vykonávání svého mandátu svobodní, nepodléhající nátlaku svých stran, jinak je zbytečné, aby jich bylo v parlamentu 200. Stačilo by jich jen 5. Zatím je těch opravdu svobodných velmi málo a pan Melčák mezi ně patří. Jako jeden z mála se nezpronevěřil svému poslaneckému slibu a byl za to v rozporu s ústavou potrestán. Proč tady mlčel Ústavní soud???

0 0
možnosti
JD

pedr64

2. 9. 2009 8:26
Re: Pravdivý článek

komentovat rozhodnutí US může kdokoliv, tedy i politik. Něco jiného je to rozhodnutí potom respektovat.

0 0
možnosti
PP

fidel

2. 9. 2009 8:20
hmmmm

Rv ..jste typický volič....jak by řekla moje babička ..... černoprdelník ...nebo-li KDU ....... [>-]  ...

0 0
možnosti
MH

Černá Máry

2. 9. 2009 12:06
Jak jste na to přišel? Jako proto, že pan Soušek

cituje Dr. Pitharta? Je to tak, on na výše uvedené skutečně upozorňoval.

Když pan Paroubek řekl koncem března A, tak měl mít zatraceně dobře připraveno B, C a D.  

0 0
možnosti
  • Počet článků 89
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3785x
Apolitik s vytříbeným vkusem pro nevhodno.