Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ano se volební výsledek dá interpretovat také jinak. Protože většina občanů čeká na mesiáše, který za ně vše vyřeší, najde se někdo, kdo prázdnými hesly a cílenou mediální manipulací poplive klasické strany, aby mohl uzurpovat moc pr sebe a své ekonomické zájmy.

1 0
možnosti

Já nečekám mesiáše a příčí se mi, jak je to stále podsouváno...já jenom volil někoho jiného než slibotechny, které jsem volil 16 let...nic víc, nic míň, na zázračné zlepšení nečekám, ale nechci další soustavné zhoršování...a  toho mi velké strany dopřály až až...

1 0
možnosti

K45a41r22e34l 98N93o16v60á92k

27. 10. 2013 7:11

Ano nemá jiný program než politickou podporu Agrofertu

To je málo, je to i špatné pro občany. Ale lepší než ODS nebo ČSSD , KSČM, Zelení, TOP

0 3
možnosti

Z87d62e44n64a 15K81o93č74í

27. 10. 2013 7:22

ANO zabránilo levicovému diktátu ČSSD, SPOZ a KSČ, event. i ODS - a to je dobře !!

4 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS