Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dick

4. 2. 2008 2:37
Samolepky

Existují i samolepky, jež lze sejmout bez potíží (removable) a nezůstává po ani stopa. Stačí se starat, prodejci!

0 0
možnosti

MS

17. 12. 2007 1:25
koment

irinek: ano, tohle chápu a mne to i napadlo, ale... opravdu je nutné dávat samolepící cenovky na snad ta nejhorší místa? Nechť umisťují cenovku tak, aby nepřekážela zákazníkům a neodrazovala od koupě zboží. To pak přece není dobré ani pro toho obchodníka, ne (když už si odmyslíme až provokativní neodbornost)??

zuzana: ohh, jsem doma?

Valoa: :-)přesně tohle jsem měl na mysli...

0 0
možnosti

Valoa

16. 12. 2007 23:53
BEZOHLEDNOST

Souhlasím, že umístěním cenovky na nevhodné místo často dochází k nevratnému poškození zboží. Když to vezmu nadoraz, vlastně to zboží, které takto necitelně ničí není až tak úplně jen PRODÁVAJÍCÍHO, ale zčásti již i potencionálního zákazníka. On si vlastně koupí zboží, které mu někdo PŘEDTÍM zničil. Jakým právem?? Poničené zboží by se mělo přinejmenším prodávat za sníženou cenu. To je jen jedna z možností, ale lepší by bylo, kdyby prodávající více přemýšleli a umístili cenu na vhodnější místo. Kdysi jsem si byla koupit plastickou dózu, která také měla cenovku na naprosto nemožném místě a po požádání o jiný kus jsem uslyšela, že "to je snad jedno, né". Po mé odpovědi, že SVÉ zboží chci prvotřídní a nepoškozené prodavačka jen zalapala po dechu. Ten den jsem dózu nekoupila. Bez samolepky na nemožném místě neměli žádnou.:-(

0 0
možnosti

orca1

16. 12. 2007 19:25
přínosné

Skvělý komentář - na tohle opravdu většina nepřijde a pak je doma trapno . Člověk se uží chybama .. a tak třeba právě v knihkupectví po dvou znehodnocených knihách na to přišli....R^

0 0
možnosti
VS

vladkaSpidlova

16. 12. 2007 18:38
schválnosti

Já zas žiju v přesvědčení, že to prodávající dělají schválně. Musím lepit cenovky, nebaví mě to, tak, zákazníku, uvidíš-)))))Nalepit cenovku lze totiž i na místo, kde naprosto nebude překážet.

0 0
možnosti
JP

irinek

16. 12. 2007 18:21
Bohužel

Pane Soušku,vžijte se,prosím,do situace,kdy stojíte jako knihkupec v obchodě a vysvětlujete úředníkovi finančního úřadu,proč neplníte literu zákona a vaše zboží (kniha!!!) není označeno předepsanou cenovkou.Mně ty cenovky také neustále iritují,ale ony tam být musí.Na druhé straně bych to neviděl tak černě,protože nejméně třetina knih má cenou vytištěnou.Horší je potom vysvětlování,když dojde k cenovému pohybu (což bude za pár dní).

0 0
možnosti
  • Počet článků 89
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3785x
Apolitik s vytříbeným vkusem pro nevhodno.