Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LS

Vorel46

4. 11. 2008 17:01
Zálohy 2.díl

Odpověď přišla obratem, že něco takového udělat nemůžu a že oni mají na tvorbu záloh u zákazníků program a že to platit musím. I odpověděl jsem, že nemusím nic a že prostě víc měsíčně nedostanou a že se o tom s nimi bavit dále nebudu. Že kdykoliv jsem měl nedoplatek, tak ho oni měli na účtě do týdne od doručení faktury, kdežto když jsem měl přeplatek tak jsem musel čekat i měsíc než se uráčili mi jej zaslat. A že pokud budou klimatické podmínky takové, že budu mít větší spotřebu plynu, tak jim sám začnu posílat přiměřeně vyšší zálohy a samozřejmě jim to zavčasu oznámím.

Následoval týden ticha. A potom přišel e-mail, že mé zálohy akceptují :-) :-) :-)

0 0
možnosti
LS

Vorel46

4. 11. 2008 17:00
Zálohy 1.díl

Přesně tohle se stalo i mně. V domku mám dva systémy topení, jeden na plyn, a když je teplota venku kolem -5 až -10 stupnů (a níže samozřejmě) tak kotel na dřevoplyn. Za loňskou sezonu jsem tedy vzhledem k teplé zimě měl nedoplatek asi 6 tisíc korun. I zvedli mi zálohy z 2000 měsíčně na 4680 korun za měsíc. Nedoplatek jsem samozřejmě předpokládal (i když jen asi tak 4500 Kč). Tak jsem jej neprodleně uhradil a váženým plynárnám jsem poslal e-mail (samozřejmě se všemi identifikačními údaji) že jejich předpis záloh je na pohled krásný, ale že zcela přesně vím proč mi nedoplatek za zvýšenou spotřebu vznikl, že odběry sleduji měsíčně a že tyto zálohy prostě platit nebudu a zůstanu u původních, které jsem ochoten navýšit maximálně tak o dvě stě korun, neboť očekávám tuhou zimu :-)

0 0
možnosti
P

pet55

3. 11. 2008 20:05
to znám

opakuje se to každoročně. Letošní postup byl přesně takový jak uvádíte. Zato loni se dáma v callcentru vymlouvala na program, který výši zálohy počítá. Na moji výzvu, ať propustí programátora, reagovala smíchem a mnou vypočtenou zálohu bez problémů akceptovala. R^

0 0
možnosti
BB

baggerfuhrer

3. 11. 2008 20:00
Nedivim se.

Spolecnost RWE ma zaplatit rekordni pokutu 240 milionu korun za zneuziti monopolu. Chapu, ze hledaji zdroje financovani. To co nechapu je, ze nase faktura za plyn a cena, kterou doma platime, neni za metry krychlove dodaneho plynu, ale za jednotky vykonu ktere rozhodne nas plynomer neni schopen merit,  Jen cekam, kdy se problemu chyti nejaka renomovana pravni kancelar, sjednoti spotrebitele a bude pozadovat odskodne za klamani spotrebitelu. A verim, ze to bude "luxusnejsi" cena, nez zminenych 240 milionu ...

0 0
možnosti
BB

baggerfuhrer

3. 11. 2008 20:03
Re: Nedivim se.

§8 (1) Nikdo nesmí klamat spotřebitele, zejména

uvádět nepravdivé, nedoložené, neúplné, nepřesné, nejasné, dvojsmyslné

nebo přehnané údaje anebo zamlčet údaje o skutečných vlastnostech

výrobků nebo služeb či úrovni nákupních podmínek.

A nas plynomer stale meri metry krychlove a zadny vykon, za ktery platime.

0 0
možnosti
LU

pidla

3. 11. 2008 16:49
Karma

a je to přesně tak, ono již loňský rok ukázal chytré hlavičky v RWE. Když již v březnu bylo jasné, že tentokrát zákazníkovi budou vracet, změnili účtovací období z června na září a hned měli penízky o další 3 měsíce déle a na naše vrácené přeplatky jim hezky vydělaly, kromě toho měli od nás o 3 měsíce déle vyšší zálohy, protože ty se potom trochu snižovaly. Jo, je to tak.R^

0 0
možnosti

redan1

3. 11. 2008 16:45
Je to bezva

Jedna z mála příležitostí jak my, socky které mají hluboko do žlabu a všechno utratíme, můžeme uspořit. Není na tom sice žádný úrok, ale ruku na srdce. Těch pár šprdlíků co sotva vyrovná inflaci mi nechybí.:-)

0 0
možnosti
M

martinvon

3. 11. 2008 16:35
konkurenceschopnost

Pánové, vy tomu vůbec nerozumíte, ale já vám to rád LOGICKY vysvětlím. Pokud je tady na českém trhu více plynárenských firem, nutně vzniká konkurence. A když si nechtějí konkurovat ve snižování cen, tak si raději budou konkurovat ve zdražování!!!  A krom toho každá firma koná za účelem zisku. Tak se budou raději trumfovat v předražování. Tím získají víc. A proč? No přece proto, aby mohly propouštět!!! A je tady Klausův princip tržního hospodářství a volného trhu jako na dlani!!! Máte námitky? Trhněte si!!!

Má to ale thlinky. Lupiči také jednají za účelem zisku. Kde je tedy rozdíl? Jedni porušují zákon, jiní ne! V dobách, kdy vládne v Čechách největší hochštapler všech dob se není čemu divit.

Stačí vám toto logické vysvětlení? [>-] KARMA!!!!!

0 0
možnosti
PJ

DarkSicek

3. 11. 2008 15:52
jeste si pamatuji na ty agitace

poridte si plynovou pripojku. plyn je levna surovina ktera ma budoucnost Rv

0 0
možnosti
TP

prdoch99

3. 11. 2008 14:11
Bohužel

Na plynárny mám stejný názor jako vy, necméně se obávám, že ce se týče předpisu na příští rok, tak navýšení o třetinu není až tak nereálné, protože pokud spočítáte reálný dopad všech 4 zdražení, které RWE letos udělala, a o kterých vcelku nikdo nepíše (vždy se píše o tom o kolik zdražuje plyn teď a ne o kolik jedražší meziročně), tak oproti lednu 2008, to teď dělá krásných 35%.

0 0
možnosti
D

djlukasek

3. 11. 2008 12:35
Kdyby existovala jiná, serioznější firma

místo RWE (ale i CEZ) , klesly by ceny plynu i elektřiny na třetinu ... Bohužel jsem rukojmími monopolů

0 0
možnosti
  • Počet článků 89
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3785x
Apolitik s vytříbeným vkusem pro nevhodno.